spørsmålsrunde

Olve

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
407
Fast And Furious eller NTGT.

Hvem blir første til 100k OD?
 

DeletedUser

Guest
Fast And Furious eller NTGT.

Hvem blir første til 100k OD?

hahahahahahahahhhahahah dårligeste svaret jeg har hørt på lenge hahahaahhahaha

Jeg blir føsrt til100k oda

Når blir Just for Fun adla?
 

DeletedUser

Guest
Vi blir ikke adlet :) Vi er for godt likt ^^,

Hvor mange spillere er dere på kontoen? :) (antall aktive spillere, inaktive/maskot spillere)
 

gertpe

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
253
Tja...er samme antall på gertpe, som det har vært siden v1...Naturligvis kun 1

Hvor mange timer bruker dere pr dag på TW, her spørg jeg kun de som spiller solo på kontoen?
 

DeletedUser

Guest
jeg legger opp 1-18 timer hver dag foran datan ;D

hvem blir adlet først innen topp 20
 

gertpe

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
253
gamla/gertpe/Aurora Borealis/engel78.....synes det var et litt "flatt" spørgsmål, derfor dette svar (wasntme)

Hvor lenge er det "fred" mellom guttene i JFF ?
 

Olve

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
407
Freden innad kontoen er veldig vanskelig å ødelegge siden vi storkoser oss i chat og allt, i tilleg så prøvde NTGT å snu kontoen imot meg, uten lykke.

Hvorfor kjører alle fakenick?
 

gertpe

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
253
Er ikke korrekt at alle kjøre fake nick, jeg har hatt mitt siden v1 ( unntaket har vært på 1 verden) og ellers ka jeg nevne gamla, engel78 originale nick siden v1.

Er denne classic-runden ved å utvikle seg til en krangleplass?
 

DeletedUser

Guest
I såfall foretrekker jeg en krangleplass i HP6-forummet over det vi hadde forrige HP... Det var ganske dødt til tider...

Hva er historien bak nicket ditt? Det er greit å svare "Historien er hemmelig", eller "Nicket har ingen historie" også!
 

Olve

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
407
Trur det er ferdig siden visse folk har lagt øksa på hylla og heller kommandert folk til å angripe for seg. (Troppene IG)
 

DeletedUser

Guest
I såfall foretrekker jeg en krangleplass i HP6-forummet over det vi hadde forrige HP... Det var ganske dødt til tider...

Hva er historien bak nicket ditt? Det er greit å svare "Historien er hemmelig", eller "Nicket har ingen historie" også!

NTGT = Nye testamentet, gammle testamentet. Holt på å øvde til relegion prøve når jeg lagde kontoen :D
 

Skurre

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
228
I såfall foretrekker jeg en krangleplass i HP6-forummet over det vi hadde forrige HP... Det var ganske dødt til tider...

Hva er historien bak nicket ditt? Det er greit å svare "Historien er hemmelig", eller "Nicket har ingen historie" også!

Om du hadde kjent han IRL, og visst hans virkelige navn, hadde du nok skjønt historien ;)
 

Torquemada

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
252
Freden innad kontoen er veldig vanskelig å ødelegge siden vi storkoser oss i chat og allt, i tilleg så prøvde NTGT å snu kontoen imot meg, uten lykke.

Hvorfor kjører alle fakenick?

Fordi noen av oss bare kosespiller.
 

Torquemada

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
252
Rare greier, går det kun an å kosespille om man kjører fakenick, den skjønte jeg ikke!

Ah. Ser nå at den kunne være lett å misforstå. Dersom jeg spiller på en konto som faktisk har noe historie knyttet til seg, føler jeg at jeg er nødt til å holde det gående. Satser på v12 for øyeblikket, men trykker inne på HP under et fakenick i ledige stunder...

Dette kan være alt fra en gang om dagen, til flere ganger om dagen. Og jeg er sjeldent inne mer enn 5 minutter av gangen. Ikke at det er behov for stort mer, heller. :)

Har ingen ambisjoner om å gjøre det stort der heller. Alt for høy speed til at jeg har tid til overs til å hevde meg alene.
 

Olve

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
407
Sondre røyka for mye "weed". Sikkert han som ikke likte at ledelsen tok inn en spiller eller noe.
 

mrzhalt

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
175
Jeg sluttet å være kontovakt vis du tenker på ranken :sleepy:
Men vi var for langt unna han var grunnen til at han forlot stammen tror jeg, hvem vet (clapping)

Når runner vi 1000 spillere?
 

Olve

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
407
Han er jo ganske nært oss, han ble vel ress :D

Iløpet av denne uken?

Når blir første "krigen" sotte i gang?
 
Topp