spørsmålsrunde

Fa Kua

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
372
dagens forsvarer tror jeg kulsol blir en god kandidat til, ellers ville jeg tippet på Brian Clough som dagens angriper,

Hvem blir første som blir nedadlet helt i denne krigen?
 

DeletedUser

Guest
hmm..Kanskje i morra?

Kommer christian (chrk1) noen gang tilbake? :O
 

DeletedUser

Guest
Aner ikke.

Tror dere at krigen mellom ds.de og fruity er over før serveren er over?
 

DeletedUser

Guest
Hmm, det tror jeg ikke. Denne krigen vil jeg si kommer til å stå mer eller mindre stille, på noen fronter kommer nok Ds til å vinne og andre fronter kommer Fruity til å vinne. Om det skjer noe spessielt så kan den nok bli over, men i skrivende stund er det tvilsomt.

Hvordan vil du tyde det faktum at etter Ds sin pangstart på fredag har de kun gått i minus, mens fruity har gått i +?
 

Bacardi Razz

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
245
jeg tror det vil fortsette som de siste dagene. Fruity i pluss og Ds i minus

Hvem har flest deff byer på hp6?
 

Bacardi Razz

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
245
paris kommer til å bli en viktig faktor i krigen og kan ha en stor innvirkning på verdenen

Hvilken side velger paris?
 

Kvænangen

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
135
Paris står på sin side, for hvilken krig er det å velge side i..

Er Algatar skikket til å være leder for en stamme?
 

DeletedUser

Guest
Kjenner ikke til han, men tydeligvis ikke hvis han var ledern i P-A-L?

Hvilken stamme får mest fordel vet at adelsmenna kan gå lenger? og motsatt?
 

Kvænangen

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
135
Vil si det er rimelig gjevt fordelt på Fruity og Ds.de.

Ds vil kunne få involvert flere spillere i adling og adle lengre inn hvor tropper dodges eller er satt til å stacke opp fronten. Den korte adels distansen har gjort tagging til en lek, og mange byer som holdes safe pga. ingen rekker frem med adels.

Fruity kan nå pøse på med flere adelsmenn til K44 og kanskje feste grepet om seieren, men på en annen side kan det bli litt verre og forsvare frontene hvor de sliter.

For Paris sin del vil dette åpne mange nye muligheter. Nå kan spillere delta mer aktiv i adling av restene som ble liggende igjen etter P-A-L og ellers få bedre kontoll over rimmen ved å rekke frem til byer som tidligere har vært like over grensa til å kunne rekke med adelsmenn. Nå er ingen safe.


Det jeg egentlig lurer på nå, vil denne verden ende med at en stamme vinner på poeng, og at det er derfor Fruity adler så mye smått om dagen, eller startet de opprustningen til krigen 2 uker for seint?
 

Unholy Confessions

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
50
Jeg tror Fruity gjorde opprustningen til krigen 2 uker for sent, og at dem nå begynner å se hvor sterke DS.de egentlig er.
Fruity må ha undervurdert spillerene i DS.de, og har derfor begynt å adle småbyer for å prøve å dra nytte av småbyene en gang eller to før verdenen går ut på tid..

Kommer noen av spillerene i DS.de eller Fruity til å bli rimmet? Begrunn svaret :)
 

DeletedUser

Guest
Ja, kulsol fordi han ligger veldig dårlig til og brian er helt rå. chrk1 kan kanskje bli rimmet fordi han er håpløst lat. eller så ligger ss i faresonen for å bli rimmet, men da må vi rett og slett step it up, han ligger jo ganske bra til for å bli rimmet.


Hvordan tror du denne verdnen kommer til å bli avgjort? Blir vinnerkravene fullført eller blir det mest poeng når runda er slutt?
 

DeletedUser

Guest
Verden kommer til å bli avgjort ved at Fruity grafser til seg de siste avgjørende byene helt til slutt.

Hvem er HP6 sin største gråbyhore?
 
Topp