Spørsmålsrunde

Nerder av Stål

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
94
Vell, tror de fleste går grå for å være ærlig.

Hvor mye stål må f.eks torq ha for å spinne hjulet en gang? (nerd)
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
5 mio.

Er MyTH og SUP verdige vinnere av v14?

det har sjedd mye igjennom verdenen men må si at enkelte spillere i MyTH hvertfall, spiller ærlig og redelig. men verdenen er ikke over enda, men derimot om dere skulle vinne, så ville jeg ha svart ja, så sant det ikke skjer mye tull på slutten ;)

Det var en del styr rundt 2 delt seier på v7 der mange klaget på at det kun skulle stå en vinner, tror du samme problem skjer her?
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Var da absolutt nada stress på V7 rundt at HG og Snipe vant. Ja, fiendene våre klagde riktignok, men det var ikke tvil blandt de som faktisk spilte i HG og Snipe. Om jeg ikke tar feil, så har folk vunnet med to stammer før på andre internasjonale serverer, og siden vi praktiserer tilnærmet samme regelverk(alt går jo under det tyske regelverket?), så det var nok bare rett og rimelig at vi på .no også kunne avslutte med to stammer på toppen.

Så nei, det vil nok ikke bli noe problematikk denne gangen either.

Hvor mange på topp 25 vil utnytte det store ressurs-hullet Innogames har laget med eventen, der man kan kjøpe seg til seier med nok premium?
 

DeletedUser

Guest
det har sjedd mye igjennom verdenen men må si at enkelte spillere i MyTH hvertfall, spiller ærlig og redelig. men verdenen er ikke over enda, men derimot om dere skulle vinne, så ville jeg ha svart ja, så sant det ikke skjer mye tull på slutten ;)

Det var en del styr rundt 2 delt seier på v7 der mange klaget på at det kun skulle stå en vinner, tror du samme problem skjer her?

Spiller ærlig og redelig vi i SUP også da, ingen som bruker noen skitne triks her som jeg veit om hvertfall :)
 

Nerder av Stål

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
94
Går ikke spion under skitne triks?

Tilbake til spørsmålet. Vet egentlig ikke, tror de har limita den til 1 gang per dag? Så det blir vell kanskje litt bortkasta penger siden man må "gamble" seg til den om jeg ikke tar helt feil. (gjerne rett meg)

Siden jeg er usikker, lurer jeg på om noen sup spillere har fått en eneste aksjon på seg fra -T-H-/ORH/RoEm/20?
 

gertpe

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
253
Går ikke spion under skitne triks?
er litt off-topic, men den skjønte jeg ikke!
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Spion går under en del av spillet, min kjære Nerd. Irriterendes og surt er det nok, men sånn er det når man rekrutterer helt vilt og tar inn folk som ikke er lojale til stammen.

Han sikter nok til meg og den informanten jeg har/hadde i ORH.
 

Nerder av Stål

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
94
Jeg sikta egentlig ikke på noen, og jeg har ingenting med rekrutteringen som skjedde i TH eller ORH.

Men tilbake til spørsmålet.

"Siden jeg er usikker, lurer jeg på om noen sup spillere har fått en eneste aksjon på seg fra -T-H-/ORH/RoEm/20?"
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
Spiller ærlig og redelig vi i SUP også da, ingen som bruker noen skitne triks her som jeg veit om hvertfall :)

Sa jo aldri noe om det heller da, men noen av MyTH sine spillere, har utmerket seg på det omerådet.. derfor jeg nevnte MyTH i den sammenhengen.
 

phenix

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
24
vel, snakker ikke så veldig om meg selv, men MyTH har da virkelig utmerket seg på samtlige områder, så det er vel bare å regne med.
 

DeletedUser

Guest
Jeg sikta egentlig ikke på noen, og jeg har ingenting med rekrutteringen som skjedde i TH eller ORH.

Men tilbake til spørsmålet.

"Siden jeg er usikker, lurer jeg på om noen sup spillere har fått en eneste aksjon på seg fra -T-H-/ORH/RoEm/20?"

Aner ikke åssen det var når jeg hadde pause, men må nesten si nei, det virker som om dere kun konser om 1 stamme :)

Gleder du deg til julefreden? :)
 

Nerder av Stål

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
94
Den er over.

Hvordan ville situasjonen sett ut som om sup eller myth bestemte seg for å krige mot 20 og en av de andre? Ja, dette er teoretisk, tviler på at det hadde skjedd i virkeligheten :razz:
 

Torquemada

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
252
Den er over.

Hvordan ville situasjonen sett ut som om sup eller myth bestemte seg for å krige mot 20 og en av de andre? Ja, dette er teoretisk, tviler på at det hadde skjedd i virkeligheten :razz:

Det hadde sannsynligvis blitt ren kaos for MyTH i starten, men hadde sannsynligvis stabilisert seg etterhvert. Usikkert å si hva som hadde hendt, men jeg tror nok Supperådet hadde gjort sitt for å lage en skikkelig suppe ut av situasjonen! :razz:

Hvordan ser 20 ut om 3 måneder?
 

minecraft1996

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
28
Om 3 måneder ser vi ikke noe til 20. Da er de endten adla vekk eller har tatt ennå en oppløsning av en stamme, går rykter om ar dere har eksperter på det blandt dere for tiden!

Når kickes egrob fra 20?
 

DeletedUser

Guest
Kan ikke svare for de andre, men eneste suppa jeg kan lage er tomatsuppe :)

Har 20 gitt opp kampen eller er dere fortsatt med?
 
Topp