DeletedUser
Guest
Den er grei Torq. Hvordan går det med de 3-400 byene du adla før jul? Har du klart å opprette et par deffbyer blant dem?
Godt å høre! Skal mørbanke noen flere av dere nå når jeg endelig er tilbake.
Hva skjer med Sir Smokealot?
Myth hadde fått det hardest, siden det ville blitt fiender på alle sider :awesome:
Og blitt angrepet overalt.
Den som intet våger, intet vinner.
Var ingen som sa det den gang da?
Nei jeg aner ikke, jeg hadde egentlig planer om og adle SUP fra Guttakrutt i starten før jeg tok avskjed med MyTH, forhandlingene skjedde i ettertid(en Iap kom vel på plass like før jeg forsvant). Jeg er glad at vi den dag i dag er allierte med SUP, og ikke fiender, for da hadde nok verdensbildet sett litt annerledes ut, ja.. Tror nok at de i SUP verdsetter en litt mer voksen og stabil stamme enn hva -T-H- var though. Vil si at dere hadde overtaket i en god stund før ting ble gravid snudd på hodet.
Om vi først skal kritisere allianser, så kan vi jo nevne både masserekrutteringen til RoEm rundt meg i øst, og -T-H- sine mange mailer til både de små og store stammene på kartet, både i øst, vest, nord og sør, der det ble lovd frodige beiter for de som ble med på deres korstog.. Litt søtt i grunn :mehe: .
Back on track, dette er spørsmålstråden.
Hva var årsaken til -T-H-, RoEm's og ORH's fall? Hva vil 20 gjøre nå for og stoppe at det samme skjer igjen?
Vil si manglende offansive ferdigheter gjorde at dere tapte.
Vet ikke helt det, borte i vest frontet jeg med ORLY?, og de var ikke helt elendige på off.
Hvertfall ikke killer4 og smokealot. Når disse to holdt på, sammen med ri0t fikk jeg en utfordring.
Vil heller si at problemet deres er/var manglende deff-skills. Angrepene deres var bra timet ved mange anledninger,
med flere nukes tog og støttte som landet samme sekund. Når jeg da dyttet litt tilbake derimot kollapset både
ri0t og sir smokealot.
Dette har vært tilfelle for oss flere ganger også. Jeg har jo så og si ikke vært tilstedeværende på TW de siste 3 mnd. Har hatt KVer til å passe kontoen, og ellers poppet innom av og til selv for å adle noe så jeg ikke stagnerer helt. Men nå mot slutten fikk jeg altså beskjed om at ingen hadde tid til å passe på kontoen min, og jeg orket ikke prioritere TW over IRL, så da mistet jeg vel under 20 byer et sted.Nå har det seg sånn at begge de var inaktive når du adlet dem, det var ikke noe motstand bortsett fra eventuelle stacka byer. Det er en grunn til at ingen av dem prøvde å readle. Ri0t kontoen var det ingen eiere på, så var ingen som kunne vite hva som skjedde der, var ikke satt kv på noen i stammen heller.
Men ja, jeg er totalt enig at det er veldig varierende egenskaper innenfor stammen, men hadde ikke de spillerene som sluttet, sluttet. Så hadde dere fått mer kamp uten tvil.