DeletedUser
Guest
Dette har vært tilfelle for oss flere ganger også. Jeg har jo så og si ikke vært tilstedeværende på TW de siste 3 mnd. Har hatt KVer til å passe kontoen, og ellers poppet innom av og til selv for å adle noe så jeg ikke stagnerer helt. Men nå mot slutten fikk jeg altså beskjed om at ingen hadde tid til å passe på kontoen min, og jeg orket ikke prioritere TW over IRL, så da mistet jeg vel under 20 byer et sted.
At ingen er på er uansett en meget dårlig unnskyldning for at kontoer kollapser. Kan forstå at det er demotiverende å miste byer mens ingen passer på kontoen, men det er helt og holdent din egen feil for at kontoen mister byer. Evt. stammens feil dersom du har gitt noen KV og de svikter; og her mener jeg avtalt KV. Ikke kaste-KV til første person du ser online.
Hvordan kan det at eierne på kontoen har gitt opp og slutter uten noe info, ikke være en god grunn for at den kontoen går i ruiner? Er enig at det er kontoeierne sine feil når de blir borte og ikke setter opp kv, men fra stammen sin helhet er det ikke mye man kan gjør for den kontoen. Det blir som å beskytte ferdige gråbyer, der den eneste fornuftige løsninger blir å adle de selv.