Spørsmålsrunde

DeletedUser

Guest
Dette har vært tilfelle for oss flere ganger også. Jeg har jo så og si ikke vært tilstedeværende på TW de siste 3 mnd. Har hatt KVer til å passe kontoen, og ellers poppet innom av og til selv for å adle noe så jeg ikke stagnerer helt. Men nå mot slutten fikk jeg altså beskjed om at ingen hadde tid til å passe på kontoen min, og jeg orket ikke prioritere TW over IRL, så da mistet jeg vel under 20 byer et sted.
At ingen er på er uansett en meget dårlig unnskyldning for at kontoer kollapser. Kan forstå at det er demotiverende å miste byer mens ingen passer på kontoen, men det er helt og holdent din egen feil for at kontoen mister byer. Evt. stammens feil dersom du har gitt noen KV og de svikter; og her mener jeg avtalt KV. Ikke kaste-KV til første person du ser online.

Hvordan kan det at eierne på kontoen har gitt opp og slutter uten noe info, ikke være en god grunn for at den kontoen går i ruiner? Er enig at det er kontoeierne sine feil når de blir borte og ikke setter opp kv, men fra stammen sin helhet er det ikke mye man kan gjør for den kontoen. Det blir som å beskytte ferdige gråbyer, der den eneste fornuftige løsninger blir å adle de selv.
 

phenix

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
24
Nå snakker du ikke sant Symphonize.
Det er riktig at det aldri kom noe svar fra ri0t, men Sir Smokealot har tilogmed klart å readle.

2d07347ed8ecc512db01ed014d86cb50.png


Det var også flere readlingsforsøk, flytting av deff osv.
I tillegg har det også i senere tid blitt flyttet deff rundt, så den holder ikke
 

DeletedUser

Guest
Nå snakker du ikke sant Symphonize.
Det er riktig at det aldri kom noe svar fra ri0t, men Sir Smokealot har tilogmed klart å readle.

2d07347ed8ecc512db01ed014d86cb50.png


Det var også flere readlingsforsøk, flytting av deff osv.
I tillegg har det også i senere tid blitt flyttet deff rundt, så den holder ikke

Jeg beklager, jeg burde gjort grundigere research. Vi har nemlig ikke hørt noe fra Sirsmoke, han har ikke etterspørt deff eller uttalt seg noe av hva som skjer. Men at kontoen store deler av høsten/vinteren ikke har hatt noen aktivitet er riktig.

Jeg så bare på de 4 første sidene på twstats og der var det bare tap, men beklager for det. Men poenget mitt er at det er lite stammen kan gjøre når mange medlemmer over tiden ikke har kommunisert angående hjelp/skaffe kv.
 

phenix

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
24
Skjønner.
Men er det ikke litt merkelig at det er såpass mange tilfeller av det?
Er det tabu å be om hjelp hos dere, eller er det at man ikke gjør det fordi man ikke får hjelp?
 

Torquemada

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
252
Er mange kontoer som har side opp og side ned med rødt hos dere for tida, uten at det skal tas som et tegn på inaktivitet.
Vet at mange av disse kontoene har folk som sitter på dem daglig.
 

DeletedUser

Guest
Skjønner.
Men er det ikke litt merkelig at det er såpass mange tilfeller av det?
Er det tabu å be om hjelp hos dere, eller er det at man ikke gjør det fordi man ikke får hjelp?

Kan ikke forklare hvorfor det er sånn. Men tror det gjelder lite motivasjon. Slik at når de først begynner å miste byer, så har de ikke kreftene til å fortsette, og heller la det gå.

Det er ingen tabu å be om deff hos oss, hvis dere hadde hatt tilgang på vårt støtte forum, så hadde dere sett at det er veldig aktivt for tiden og de som spør får deff.
 

Torquemada

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
252
Det er ingen tabu å be om deff hos oss, hvis dere hadde hatt tilgang på vårt støtte forum, så hadde dere sett at det er veldig aktivt for tiden og de som spør får deff.

Hadde vel ikke forventet annet. ~90% av stammen er jo anonyme spillere som sannsynligvis ikke er særlig dyktige på de fleste aspekter av spillet, men likevel kan bidra med en god del def.
 

DeletedUser

Guest
Er mange kontoer som har side opp og side ned med rødt hos dere for tida, uten at det skal tas som et tegn på inaktivitet.
Vet at mange av disse kontoene har folk som sitter på dem daglig.

Ville bare presisere at de inaktive jeg snakket om tidligere hovedsaklig var pekt mot kontoene som allerede er falt. Ja, er selvfølgelig mange som har mistet mye byer, som er aktive og spør om deff.

Jeg begrunnet fallet til TH, med hovedsaklig mangel på aktivitet. 20 som vi kjenner den nå er utfallet av denne aktiviteten. Jeg skylder ikke på aktiveten vi har nå, med hvordan krigen er for øyeblikket.
 

Nerder av Stål

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
94
Har slutta, og tenkte det hadde vært morsomt å sende 2 tog :D

Real steel prøvde et likt forsøk for en god stund siden. Det gikk enda værre :twisted:
 
Topp