Spørsmålsrunde?

DeletedUser

Guest
Deg og Darkstar (veldig hyggelig fyr som gav seg i dag).

Kva stamme har du mest truo på at kommer til å vinna V16?
 

galmann3

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
2
ANGRY! haha, neida, no waaay de vinner! :) Jeg syns faktisk JFF er blitt veldig mye mer elite basert enn før. Kjenner igjen mange UTROLIG dyktige spillere fra andre verdner. Spilte sammen med nesten alle av dem på v13. Og syns det lover jævlig godt.. De som er der nå er etter min erfaring pålitelige. Så jeg tror de kan komme til å overraske veldig. Ellers så har jeg alltid likt 2 plasser! Så mitt svar vil være

1) J.F.F.
2) HAHA

Hvorfor er v16 så utrolig liten?!
 

The Vigilante

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
128
Vet jeg nettopp svarte, men må bare ta denne med engang. Det er selvfølgelig deg Robert(og de andre som spiller på Innocent).
Du er en fryktet spiller, som gang på gang viser hva du er lagd av. Rank 1 er ikke tilfeldig, men jeg vet ikke om du klarer å holde den her, sånn som på v12. Det er synd å være fiende med deg, for du er en makeløs spiller, men jeg har allerede vunnet 1 verden med deg, så nå er det på tide å vinne en verden OVER deg ;)


EDIT: WOOOPS SÅ IKKE AT DET VAR ALLEREDE SVART PÅ.. SE GALMANN3`s spørsmål ikke mitt!
 

The Vigilante

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
128
Jo, det er det nok. Problemet kan nok være vinnerkravet om ODa. Derfor er sjansen for flere utbryterstammer etterhvert litt mindre.


Hvem ser du mest opp til hos din fiende eller medlem hos en annen stamme enn din og hvorfor?

Det er selvfølgelig deg Robert(og de andre som spiller på Innocent).
Du er en fryktet spiller, som gang på gang viser hva du er lagd av. Rank 1 er ikke tilfeldig, men jeg vet ikke om du klarer å holde den her, sånn som på v12. Det er synd å være fiende med deg, for du er en makeløs spiller, men jeg har allerede vunnet 1 verden med deg, så nå er det på tide å vinne en verden OVER deg ;)


EDIT: WOOOPS SÅ IKKE AT DET VAR ALLEREDE SVART PÅ.. SE GALMANN3`s spørsmål ikke mitt!
 

agentsicer47

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
176
Hvorfor er v16 så utrolig liten?!
Siden vigilante dobbeltspammet, og ikke stilte et spørsmål får jeg svare på galmann sitt.

Jeg vil tru det ligger i innstillingene, det er 0,5 enhetspeed og det vil gå tregt i oppstarten mtp farming, og adlingsveien tar dobbelt så langt tid. I tillegg er det krav om ODa, noe som få har spilt før. For ikke å glemme v15 er anbefalt når en lager ny konto.

Kuleste nicket på v16?
 

DeletedUser

Guest
Siden vigilante dobbeltspammet, og ikke stilte et spørsmål får jeg svare på galmann sitt.

Jeg vil tru det ligger i innstillingene, det er 0,5 enhetspeed og det vil gå tregt i oppstarten mtp farming, og adlingsveien tar dobbelt så langt tid. I tillegg er det krav om ODa, noe som få har spilt før. For ikke å glemme v15 er anbefalt når en lager ny konto.

Kuleste nicket på v16?

xXxKulGuttxXx - han må jo bare være rimelig kul.

Hvem er den mest oppskrytte spilleren på v16?
 

agentsicer47

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
176
SheepHappens. Gode spillere, men jeg blir aldri imponert av de, og de når sjelden forventingene. Shoot me if i'm wrong.

Kuleste profiltekst på v16?
Tips: Ta en titt innom Foxmaster Swaggypokemon sin, syntes forøvrig han fortjente kuleste nick.
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
SheepHappens.

Kuleste profiltekst på v16?
Tips: Ta en titt innom Foxmaster Swaggypokemon sin, syntes forøvrig han fortjente kuleste nick.

Fint om du kan komma med ein begrunnelse til påstanden din :)

Spoonman har den kuleste profilteksten, passer veldig bra til bildet og navnet.

Kven er den minst oppskrytte spelaren på V16?
 

agentsicer47

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
176
Selfølgelig, en glipp av meg.. :)

RUAB er etter min mening en spiller som aldri kan få nok 'skryt'. Vil nok se mye av han på v16 også. :)


Kommer det en utbryterstamme, eller lar alle vær i og med at det er ODa verden?
 

DeletedUser

Guest
Det kan godt ver. I og med at verdenen er så liten, og at 800 millioner ODA er drøyt masse, tror eg faktisk at ein stamme kommer til å nå 100% dominanse før målet om 800 millioner ODA.

Neste spilleren på topp 10 som ryker ut av hele topp 20?
 

tokenrunde

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
5
Egentlig veldig vanskelig å velge ut en spesiell spiller som neste topp 10 spiller til å ryke ut av topp 20. Det kan bare gjøres ved kvalifisert gjetning eller ved å sjekke beliggelse. Jeg velger å gå for borrriss basert på beliggenheten i fronten, men nå har vel HAHA og InVi ren front mot hverandre snart siden motstanden som lå imellom oss snart er borte.

Så borrriss er mitt svar.

Ser JFF blir satt opp som et alternativ til å vinne denne verden av en bruker, dessverre er jeg ikke enig med han. JFF henger med men etter på alle verdner, all honnør til ruab dog. Men er det noen andre stamer du tror kan hevde seg?
 

DeletedUser

Guest
Eg er heilt enig med deg. Eg tror ikkje det er nokon andre stammer som kan hevda seg, med mindre det blir utbryter stamme fra HAHA eller InVi, noko som eg ikkje trur kommer til å skje.

Kven vinner V16? (spelar)
 

galmann3

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
2
Nei, kanskje ikke JFF vinner denne. Men de vil nok vinne en verden snart. RUAB er jo en enestående spiller som hvis ikke det var for majorpain, lett kunne vunnet v13...

Vel, spilleren som vil vinne er vanskelig spørsmål.. Men jeg tror det har veldig mye med stammene å gjøre på denne verdenen. Om INVI splitter vil innocent lett vinne verdenen, men om de ikke gjør det. Ligger burn forjævlig godt ann!
 

agentsicer47

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
176
Hehe. Det er ikke mye ''lett vinne en verden'' når Blomst hadde 11 av 12 skatter. De ville fått Majorpain sin med tiden, overgangen gjorde kun kortere prosess. Nok en gang er det ingen som stiller spørsmål her. :eek:


Hvorfor er Innocent den beste spilleren på v16?
 

legenden

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
130
Av rang er Innocent den beste spilleren på v16. Her med en knapp ledelse. Men av ren dyktighet, erfaring og fortid vil jeg kategorisere min gode venn Burn som en bedre spiller. En 1v1 her ville blitt jevnt, men i det lange løp setter jeg penga på Burn.

Til tross for solo spill er Burn bedre ved alle målinger - vet unntak av poeng.. Klar ledelse ved medaljer, toppet rang 1 ODT og ODA i en lang periode og ikke minst tok han 100 mio rana ress først. Vil han så kan han (happy) Sist jeg sjekka er det fremdeles ingen som har ranet 100 mio ress, noe Burn gjorde dagevis siden. Jeg sier ikke nå at aktiv farming avslører om du er best eller ikke, men jo, her er han overlegen i farmingen.
Innocent er likevel suveren i denne verdenen, men jeg vil som sagt likestille Burn og Innocent.

Hvem utenfor rang 20 har den lyseste fremtid?
 
Sist redigert:

tokenrunde

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
5
helt klart, det er derfor det er så mange som vil ha en bit av deg :)

Synes du verden og forumet har tatt seg opp litt nå?
 
Topp