Spørsmålsrunde?

Shining wolf

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
68
Er de ikke de de heter da?

hvilken 3 stammern vil kjempe om siger på v16 :)?
begrunn svar
 

DeletedUser

Guest
Blir 2, BF og We Own. Så langt har best ikke imponert i det heletatt! Alone faller sammen i mine øyne. Turtles kan komme i slutten og imponere men tror ikke det

Hvem adler først?
 

Darkray

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Må si meg enig med sheep, blir enten We Own eller BF. Begge stammene består av mange veteraner som er vant til litt press, både BEST og Alone faller sammen mer å mer for vær dag som går.

Med mindre de beste i stammene bestemmer seg for å mekke en utbryter stamme så blir det enten We Own eller BF som stikker av med seieren.
 

leonerdo da winchy

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
12
Blir 2, BF og We Own. Så langt har best ikke imponert i det heletatt! Alone faller sammen i mine øyne. Turtles kan komme i slutten og imponere men tror ikke det

Hvem adler først?

Carnifex, han farmer jo som en gris :D

Hvor lang blir Sondre sin levetid på v16? :hmm:
 

DeletedUser

Guest
KissAndTarabs

Ser ut til å være første til 1 mio farmet (Muligens noen andre, som har skjult medaljer) Var også førstemann til 10k plyndringer, så de på kontoen kan å farme i hvertfall
 

DeletedUser

Guest
Siden ingen kom med spørsmål; Hvem på topp 20 er den beste solo spilleren?
 

DeletedUser

Guest
Kan jo være en god solospiller, selvom man akkurat nå spiller dual(vi er 2).
Har jo tross alt vunnet en verden hvor det aller, aller meste ble gjort som solospiller.


Hvem er den sterkeste spilleren i InVi?
 

DeletedUser

Guest
borriss helt klart, klasse spiller.

Hvem vil bli nestemann til og bli adlet ned fra invi eller HAHA?
 

DeletedUser

Guest
Kan jo være en god solospiller, selvom man akkurat nå spiller dual(vi er 2).
Har jo tross alt vunnet en verden hvor det aller, aller meste ble gjort som solospiller.


Hvem er den sterkeste spilleren i InVi?

Men du er jo ikke en såkalt "solo spiller", om dere spiller flere på en konto. selv om en av dere, eller begge er superdupergode og bedre enn andre, så er kontoen likevel ikke en solokonto.. :) (føler for å være litt kverulant i kveld!)
 

DeletedUser

Guest
Vil du kverrulere, skal du få lov ;)
En solospiller defineres ikke ved den kontoen han eller hun spiller på akkurat nå. Ergo kan 1 av 4 på en konto, være den beste solospilleren av alle, selvom det er 3 andr epå den hypotetiske kontoen. SÅ DET SÅ! :D



Gjeldende spm er btw
Hvem vil bli nestemann til og bli adlet ned fra invi eller HAHA?
 

DeletedUser

Guest
Men så sa han at den beste solo spilleren var "Innocent", der det er 2 spillere, og ikkje ein solo spiller. Hadde han sagt "Robert" så kunne det vert et greit svar på spørsmålet (under tvil, siden du spiller på dual konto).

For å svara på spørsmålet; Eg tror retarded blir den neste som blir adla.

Når tar HAHA igjen InVi i poeng?
 

DeletedUser

Guest
Bør nesten takka deg, du skapte liv på V16 forumet, kudos :)

Du sier noe, min gode mann! må jo ha blitt postet snart 10 innlegg her i kveld, og det er uten tvil en record-breaker her på v16 med hvertfall det dobbelte!

spørsmål:

Hvor mye olje kommer Norge til å ha igjen når v16 slutter? Eller rettere sagt: Hvor lite
 
Topp