Spørsmålsrunde?

tokenrunde

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
5
ikke snøring dessverre...

hadde ikke Mike Will Made It slutta på v16?
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Random comment... Tror ikke den seirende stammen er grunnlagt enda. Har ikke planer om å grunnlegge vinnerstammen før rundt juletider (hug)
 

DeletedUser

Guest
Kommer med nytt spørsmål eg då. Topp 5 farligeste kontoene på V16?
 

The Vigilante

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
128
1. Innocent - Robert er absolutt ekstrem farlig. Hvis han bestemmer seg for å ta deg, hadde jeg blitt redd :D
2. Burn - Maidy er en herlig spiller, så pass på!
3. Happybucket - Flott spiller og samarbeidspartner! Sammen med oss kan vi ta de fleste <3 :D
4. Zimpley - Nye spilleren her har imponert meg, og de forrige var gode også. Så absolutt en konto å frykte.
5. The Vigilante(meg) - Synes jeg måtte ta med meg selv :D Sammen med Happybucket kan vi utgjøre en ganske stor fare! :)
 

DeletedUser

Guest
fordi han følte for en liten revenge for at agent ga et negativt rykte.

hvem ryker ut av topp 5 først.
 

agentsicer47

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
176
Du glemte å stille et spørsmål. Jeg ser ihvertfall ikke et spørsmålstegn, så derfor er det ikke et spørsmål, men en ufullstendig setning. Jeg går videre.

Hvem ryker ut av topp fem først?
 

DeletedUser

Guest
Ofte fordi dem som skryter av gode plasseringer eller mye poeng, har fått det via innadling, som er en lett måte å få seg poeng, og derfor TW-heder og ære.


Hvor mange byer mister Innocent i denne lille aksjonen som er startet imot?
 

tokenrunde

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
5
Hvor mange byer mister Innocent i denne lille aksjonen som er startet imot?
Ingen, dvs ingen til slutt. Tror denne aksjonen er en desperat handling fra InVi for å dempe kamplysten til HAHA, noe som ikke kommer til å skje.

Har v16 endret seg i en uventet retning? og hvorfor...
 

DeletedUser

Guest
Ja. Sentrale spillere har før gitt seg i forskjellige stammer.

Hvor lenge skal Tokenrunde slite før han faktisk klarer å ta en by av InVi-gjengen i øst?
 

tokenrunde

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
5
Ja. Sentrale spillere har før gitt seg i forskjellige stammer.

Hvor lenge skal Tokenrunde slite før han faktisk klarer å ta en by av InVi-gjengen i øst?

Vel ifl statsa så har han allerede tatt flere byer ifra de :), bare tiden vil vise om det blir flere.

Hvilken stamme i topp 5 er den neste til å gå i oppløsning?
 

DeletedUser

Guest
Vel ifl statsa så har han allerede tatt flere byer ifra de :), bare tiden vil vise om det blir flere.

Hvilken stamme i topp 5 er den neste til å gå i oppløsning?

Gratisbyer fra kong sardinia er ikkje så masse å skryta av.
 

tokenrunde

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
5
Gratisbyer fra kong sardinia er ikkje så masse å skryta av.

Det var da svært hvor sår vi var da :(
Når noen i stammen begynner å miste byer så er det bare å kaste de ut ifra stammen, flotte holdninger og godt å se det trygge fine sammholdet dere har. Jeg brukte tråden til å besvare spørsålet om hvor lang tid det kom til å ta før jeg tok en by i øst, noe jeg besvarte med at jeg har tatt flere :). Men siden du er mer opptatt av å kommentere meg enn å holde deg til tråden så får jeg besvare mitt eget spørsmål :)

Hvilken stamme i topp 5 er den neste til å gå i oppløsning?

InVi - rett å slett fordi de ikke klarer å holde sammen. De er mer opptatt av å merge med andre og kvite seg med spillere enn å faktiskt spille. Forumet bruker de til å sutre over egne prestasjoner, og dysse ned egne tap. InVi har neppe det som skal til for å vinne denne verden!

Så kommer neste spørsmål :

Hvem er den neste spilleren til å bli kastet ut av InVi fordi han er under angrep?
 
Topp