Spørsmålsrunde?

DeletedUser

Guest
Det var da svært hvor sår vi var da :(

InVi - rett å slett fordi de ikke klarer å holde sammen. De er mer opptatt av å merge med andre og kvite seg med spillere enn å faktiskt spille. Forumet bruker de til å sutre over egne prestasjoner, og dysse ned egne tap. InVi har neppe det som skal til for å vinne denne verden!

For det første så vet du ingenting om bakgrunnen for den kickingen.

FoR det andre så er dette en morsom påstand: "Forumet bruker de til å sutre over egne prestasjoner, og dysse ned egne tap.". Hva kan du underbygge den påstanden med? Synsing?
 

DeletedUser

Guest
Nå er det faktisk ingen som har blitt kastet ut fordi dem er under angrep. Kong Sardinia ble kasta ut fordi vi kom frem til at vi ville tjene mer på å internadle han. Såvidt eg har sett så er det vel ingen som har sutra over egne prestasjoner på forum? Du kommer med tomme argument og påstander, prøver du å rakke ned på oss slik at folk skal se vekk ifra dine egne elendige prestasjoner in game? (wasntme)

Og for å holda tråden i gang: Det er umulig å vite.

Kvifor synes tokenrunde at han er skilla? (giggle)
 
Sist redigert av en moderator:

tokenrunde

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
5
Sutring fordi dere bruker flere poster og lengre innlegg om ting som ikke har med tråden å gjøre, eller spørsmålene :)

Tilbake til tråden :
tokenrunde har nok sikkert ikke skills :eek: (sier jo litt om de 4 som var 5 spillerne han små knuffer med i sør)

Hvorfor synes noen det er greit å dolke stammens medlemmer i ryggen ved å kicke de ut og adle dem? og er man da egentlig i en stamme eller er man bare en del av en saueflokk hvor noen ofres for slakt ved behov? (ingen spesifike stammer eller personer i tankene)
 

DeletedUser

Guest
Vanligvis tyder det på mangel på erfaring som ledelse. Det kan være pga desperasjon fordi ting ikke går så bra ingame. Men som oftest er det dårlig rekruttering som gjør det. Er du nøye i rekrutteringsprossessen, skjer slike ting sjeldent.


Hvem er din sterkeste motstander, og hvorfor?
 

badaz3

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
3
RUAB fordi han er sterk erfaren og smart.

hvem har du mest tro på, og hvofor?
 

DeletedUser

Guest
Megselv, fordi jeg alltid har tro på megselv :)


Hvem får Dagens Forsvarer 15.12 ?
 

Olve

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
407
Gråbyene

Når forsvinner InVi fra kartet?
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Vanskelig å si siden dette ikke er v14.

Fortsetter på Innocent sitt spørsmål; hvem får dagens forsvarer for 15.12?
 

badaz3

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
3
gråbyene

fortsetter med Olvedn sitt spørsmål: Når forsvinner InVi fra kartet?
 

DeletedUser

Guest
Vanskelig å si siden dette ikke er v14.

Fortsetter på Innocent sitt spørsmål; hvem får dagens forsvarer for 15.12?

Det ble jaggu Innocent som tok, ikke bare Dagens Forsvarer, men stakk liksågreit av med Dagens Angriper i samme slengen.

Hvilken Dagens-medalje synes du er den beste, og hvorfor?
 

DeletedUser

Guest
dagens angriper.

denne synes eg er den beste ettersom den kan være ganske tricky utover i spillet. e man kommet så langt at folk sitter med noen titalls byer hver så kan byer være super stacket og da e det litt vanskelig med kem du skal angripe av fiendens byer.
liker og dagens forsvarer men den kan være lettere ettersom du da kan få hjelp av andre til stacking.

noen som synes eg tar feil?
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
tja, dagens angriper er bra den ja :) men syns en saftig dagens stormakt mot fiendene er bedre :p men som regel får du 2 i 1 når du adler fienden.

Hva er den største overaskelsen på v16 så langt?
 

Fa Kua

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
372
At InVi taper(de ledet jo ekstremt når jeg slutta å følge med...)

Hvor Spiller Stian(dg44)?
 

DeletedUser

Guest
Valkyrie. Det står jo i signaturen :eek:


Hvorfor er det slik at JFF banker InVi?
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
fordi JFF er bedre :eek:


Tror du InVi klarer å reise seg på nyåret?
 

Fa Kua

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
372
Ja,
Tror ikke JFF er bedre, menne noen av kontoene i InVi ligger ganske sårt til.

Hvorfor angriper JFF InVi istedenfor å sammarbeide med dem mot HaHa?
 

DeletedUser

Guest
Fordi jeg og Rune har avtalt at InVi skal bort ifra v16, før vi gjør opp oss imellom til slutt. Og når Rune og jeg gjør en avtale, holdes den ifra begge parter.
Så, jo. JFF er bedre, fordi klokt lederskap og diplomati kan ofte være bedre å ha enn tekniske skills.


Hva håper du er den neste store begivelsen som skjer på v16 er?
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
fjerning av moral xD


3 beste spillerne i HAHA, JFF og InVi ? (3 fra hver stamme)
 

DeletedUser

Guest
Vanskelig for meg å si, men får prøve :p Gjetter bare på InVi.

HAHA
1. Innocent
2. Marit Bjørgen
3. Bulls (om originalen er aktiv)

JFF
1. RUAB
2. No clue
3. No clue

InVi
1. Zimpley
2. The Vigilante
3. Burn

Hvilken spiller gråbyhorer mest på V16?
 

DeletedUser

Guest
ArmoredPony er best der :p


God lagspiller med middels teknisk kunnskap vs Middels lagspiller med god teknisk kunnskap? Begrunn.
 
Topp