Spørsmålsrunde?

DeletedUser

Guest
Det vil vel variere etter hvor erfaren spilleren er. F. eks har man fremdeles mye å lære, som vil man ha mer utbytte av å samarbeide med en med god teknisk kunnskap, siden da kan man lære nye ting. Men har man god teknisk kunnskap vil jeg tro at man helst vil velge en god lagspiller slik at det er lettere å samarbeide og man kan eventuelt lære denne personen litt opp.

Men uavhengig av alt dette så setter jeg en god lagspiller høyere enn teknisk kunnskap. Er ingen vits å ha en samarbeidspiller med god teknisk kunnskap hvis personen ikke kan samarbeide.


Hva skjedde med HAHA og null diplomatiske avtaler, hvis det er slik at de og J.F.F samarbeider?
 

DeletedUser

Guest
Jeg liker ideèn om å stå igjen 2 stammer på en verden, for så å bashe løs på hverandre om seieren på en verden.
Og siden jeg bestemmer, så blir det slik :p


Er jeg en maktsyk tufs, eller et taktisk geni? Begrunn.
 

Olve

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
407
En mellomting, HAHA kjører av seg selv mens du sitter med en pisk og rekruterer smart.

Hva skjer i frontene nå?
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
Tjaa, ikke mye. Men det vil nok komme litt kriging utover dagene som kommer vil jeg tro :)

@Olvedn : Bra, synes selv Robert rekruterer smart, ikke kun at jeg kom inn. Men at 2 andre ganske gode også fikk plass i stammen :) så kudos til Robert for det.

Innocent vs Zimpley - begrunn
 
Topp