Spørsmålsrunde

Fa Kua

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
372
Da er din prestasjon bedre enn min, så du fortjener 1. Plass på milepæler(mtp at vi er 3) Dessuten har du nok farmet mere enn oss totalt, mtp at vi traff de fleste spikesene rett etter vi nådde 10k, Og dermed ikke fikk farmer mye på en god stund ;)


Btw. Vi hadde skjult medaljene ;)
 

habbomannen

habbomannen
Reaksjonspoeng
551
rapport skrev:
Emne Prestasjon mottatt: Raner: (Bronse - Nivå 2) Bytt navn
Sendt nov. 28, 2013 16:34:59
Raner: (Bronse - Nivå 2)


Farme en total på 10.000 ressurser.

Vis dine prestasjoner

:awesome:
 

DeletedUser

Guest
Da er din prestasjon bedre enn min, så du fortjener 1. Plass på milepæler(mtp at vi er 3) Dessuten har du nok farmet mere enn oss totalt, mtp at vi traff de fleste spikesene rett etter vi nådde 10k, Og dermed ikke fikk farmer mye på en god stund ;)


Btw. Vi hadde skjult medaljene ;)

Nei, hvis dere fikk den først så fortjener dere den milepælen. Men jeg vil se print screen først (nerd) Må innrømme at jeg ikke har vært like flink til å farme etter 10k-medaljen pga. alarmer jeg ikke våkner av osv. Sånn er det å være solo.
 

DeletedUser

Guest
Nei, hvis dere fikk den først så fortjener dere den milepælen. Men jeg vil se print screen først (nerd) Må innrømme at jeg ikke har vært like flink til å farme etter 10k-medaljen pga. alarmer jeg ikke våkner av osv. Sånn er det å være solo.

kan jo bare endre på talla da :p
 

DeletedUser

Guest
Er det noen på topp 10 som ikke har brukt pp på annet enn PK og FA?
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
uhm veldig vanskelig å si, men vil nok tro Autobotene vil ligge der.


hvem er Rex scrotum?
 

Shining wolf

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
68
ingen anelse :p


hvilken av disse stammene har du mest troa på? No No/AuBo/RS og TDT?


begrunn gjerne svaret :)
 

Jato Link

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
590
Fredag any day of the week. Utenom lørdag. Lørdag er best.

Hvem kommer til å bli de første til å backstabbe sin stamme og lage seg en utbryterstamme på v17?
For guds skyld ikke svar "jeg vet ikke"
 
Topp