Spørsmålsrunde

zcztig

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
3
Før gunnar/are blir rimmet!

Hva slags type rimming er det gunnar går frykter mest?
 

Olve

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
407
Jeg ville helst møtt bobkaare, og helst ikke møtt panzertank.

Skjedd noe spennende siden jul?
 

DeletedUser

Guest
Kjedelig spørsmål....

Gleder folk seg til eventen er over ??
 

DeletedUser

Guest
Nei, det blir en kjedelig aksjeinvesteringsperiode hvor man går for å øke sin kapital istedenfor å bruke av den.

Hvorfor tror folk at jeg spiller på Ralph Lauren? Svar på en skala fra 1 til 10 hvor 1 er lik koeffisenten til fire grønne katter som roper "MJØD" til 8 berusede vattnisser.
 

Clayzer

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
155
Hvorfor tror folk at jeg spiller på Ralph Lauren? Svar på en skala fra 1 til 10 hvor 1 er lik koeffisenten til fire grønne katter som roper "MJØD" til 8 berusede vattnisser.

Du fikk jo et rykte på deg for og sponse RL med pp, så det kom vell derifra!
+ At du og har gitt inntrykk av det selv flere ganger :razz:

Men siden Tranxz ikke stilte noe spørsmål, får vell jeg bare gå videre.

Hvem blir første til og ryke ut av top 5? (Spillere.)
 

DeletedUser

Guest
1. Jeg tror ikke at du spiller på RL.
folk (fɔlk)
4. det brede lag av befolkningen, folk flest, allmennheten folkets stemme

Om det brede laget av befolkningen var av den oppfatningen vites ikke, men folkets stemme på forum indikerte at folk mente jeg befant meg på din fæle konto. Folk tolket mitt meningsløse innlegg helt feil, og det er sånt folk kan finne på å gjøre.

Clayz svaret er blikkblaa.

Hvor taktisk er det mulig å tepose?
 

DeletedUser

Guest
folk (fɔlk)
4. det brede lag av befolkningen, folk flest, allmennheten folkets stemme

Om det brede laget av befolkningen var av den oppfatningen vites ikke, men folkets stemme på forum indikerte at folk mente jeg befant meg på din fæle konto. Folk tolket mitt meningsløse innlegg helt feil, og det er sånt folk kan finne på å gjøre.

Clayz svaret er blikkblaa.

Hvor taktisk er det mulig å tepose?

når du heter are eller spekter er alt mulig


når blir neste store spiller adla?
og hvem?
 

Slumpi

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
181
Hvorfor lager du nytt spørsmål? Ble det for vanskelig å definere "stor spiller"? :hmm: Jeg synes selv det er litt vanskelig å svare på ett slikt spørsmål når jeg ikke aner hva du legger i ordet stor? Mener du kontoer på topp 25? Topp 10? Topp 5???

Med mindre du vil bytte spørsmål, Sondre... så gjelder vell fortsatt følgende spørsmål vil jeg tro:

når blir neste store spiller adla?
og hvem?
 

DeletedUser

Guest
Hvorfor lager du nytt spørsmål? Ble det for vanskelig å definere "stor spiller"? :hmm: Jeg synes selv det er litt vanskelig å svare på ett slikt spørsmål når jeg ikke aner hva du legger i ordet stor? Mener du kontoer på topp 25? Topp 10? Topp 5???

Med mindre du vil bytte spørsmål, Sondre... så gjelder vell fortsatt følgende spørsmål vil jeg tro:

topp 5 jeg sikta på :)
 

sylphida

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
128
Usj... skulle gjerne svart på den, men har taushetsplikt, som alltid med mine duals.

Hvor ligger TTB på ranglista om 2 uker?
 

Zaivo

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
4
Svarer om 2 uker til tipper nummer 3

Hvor spiller Sylphida, vanskelig å rate uten ;) ?
 
Topp