Spørsmålsrunde

DeletedUser

Guest
jeg er ikke moderator her på dette forumet. og jeg eier ikke sannheten, det er nok rett, men det jeg sier om rottenikken, kan mange bekrefte. at du har sluppet å oppleve det, kan du prise deg lykkelig for. kanskje han har noen kvaliteter som ikke synes godt under all skitten. men for mange er han en spiller som bruker skitten diplomati for å ødelegge spillet for mange, som gjemmer seg bak andre når hans feige utspill kommer frem i lyset. ikke en eneste verden han har spilt på, har han klart å spille et ærlig spill.

Du vet at de som lyver ikke får tilgivelse hos Gud ja?

For det første: Har jeg aldri spilt UnFear. Kanskje jeg var UnFear mot deg personlig ja, på V2, en gang i tiden. Og det har du tatt med deg som en HAT ting, i all evighet.
For en type du er, værre enn domstolene i landet vårt. Folk som har tatt straffa si, så er dem ferdig med den, men DU, kommer med usannheter om meg, som jeg finner injuriende, og det fordi du ikke fikk en by eller 2 på V2, en gang for 9 år sia. Du snakker om selvhøytidelig og selvrettferdig fyr du er. Rett og slett LATTERLIG, og småborgerlig.

Må du fjernes fra den stolen du sitter på, og det først som sist.
 

Starboy

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
87
jeg har spilt på nesten alle verdner her jeg, under andre nick. jeg kjenner til ditt renkespill, og har sett at du aldri har forandret spillestil.
du har alltid spilt unfair. hadde du vist at du kunne spille annerledes, ville jeg kanskje revurdert min mening, men så langt har jeg ikke sett noe antydelse på at du kan forandre deg. selvhøytidelig, det er vel deg i et nøtteskall :D
 

Mangoo-Imo

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
192
Helt enig med deg, Starboy! :)
Og god 1. juledag til alle! Og god 2. juledag i morgen til alle!

Hvorfor heter det 1.- og 2. juledag, og ikke 1.- og 2. Mangodag?
 

Chaosisalex

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
688
Starboy skrev:
jeg har spilt på nesten alle verdner her jeg, under andre nick. jeg kjenner til ditt renkespill, og har sett at du aldri har forandret spillestil.
du har alltid spilt unfair. hadde du vist at du kunne spille annerledes, ville jeg kanskje revurdert min mening, men så langt har jeg ikke sett noe antydelse på at du kan forandre deg. selvhøytidelig, det er vel deg i et nøtteskall

Jeg har sett og opplevd rottenikken spille på en helt fin og ordentlig måte jeg, kan referere til v19. Ingen skittent spill der, ingen tullball. Bare en god og givende spiller for stammen han var i der.
 

Starboy

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
87
vel, når du sier det, så er det vel kanskje noe i det. v19 var den første verden jeg IKKE var på, så det kan jeg ikke kommentere. så jeg skal la tvilen komme tilgode. jeg er ferdig med å kommentere om han, jeg har allerede sagt min mening og har gått videre til neste tema. fred og ro ...
 

DeletedUser

Guest
vel, når du sier det, så er det vel kanskje noe i det. v19 var den første verden jeg IKKE var på, så det kan jeg ikke kommentere. så jeg skal la tvilen komme tilgode. jeg er ferdig med å kommentere om han, jeg har allerede sagt min mening og har gått videre til neste tema. fred og ro ...

Jeg vet og det er helt greit.
Men kanskje vi blir kjæresta i vårt neste liv, for å ta det mer spillrelatert da. Kanskje vi blir faktisk blir avhengig av hverandre som naboer i vårt neste spill. Hvem vet hvor Haren Hopper.

Respekt for fred og Ro.
 

DeletedUser

Guest
Det er nok rent spill,og alt for stammen som er Rottenikkens varemerke :)

All den tid han har "avslørt urene nick og urent spill mm ",er nok desverre årsaken til "massiv halshugging" på off-forum....
 

Capitan22

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
247
Bruk i det minste rett tråd da folkens.. Ser ingen spørsmål, kun merkelige utsagn om ærlighet.. Ikke noe jeg har sett mye til fra den kanten. Godt man har forskjellige opplevelser da.. men merkelig at han er så forskjellig mot folk. Har kun opplevd Rottenikken fra den "vrange" siden.

Hvorfor være såkalt drittsekk, når man kan velge å spille på ærlighet? ..og nå gidder jeg ingen kommentarer om "rette fisens far", for der hører jeg ikke hjemme. Uansett beskyldninger i min retning, så er jeg ikke uærlig. Jeg kan ikke fordra når folk er uærlige, fordi det er så unødvendig. Nok dritt i denne verden fra før av.
 

DeletedUser

Guest
Var dette et spørsmål, eller?

Bruk i det minste rett tråd da folkens.. Ser ingen spørsmål, kun merkelige utsagn om ærlighet.. Ikke noe jeg har sett mye til fra den kanten. Godt man har forskjellige opplevelser da.. men merkelig at han er så forskjellig mot folk. Har kun opplevd Rottenikken fra den "vrange" siden.

Hvorfor være såkalt drittsekk, når man kan velge å spille på ærlighet? ..og nå gidder jeg ingen kommentarer om "rette fisens far", for der hører jeg ikke hjemme. Uansett beskyldninger i min retning, så er jeg ikke uærlig. Jeg kan ikke fordra når folk er uærlige, fordi det er så unødvendig. Nok dritt i denne verden fra før av.

Ser ikke ut som du er så flink og følge dine egene råd og formaninger.

Eller har jeg misforstått her, var det et spørsmål her, noe skjult kanskje?
 
Sist redigert av en moderator:
Topp