Spørsmålsrunde

Olve

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
407
Jeg trur cash & Teemo har et stort overtak med sine to stammer, men om alliansen endres og Teemo bytter side er jeg faktisk usikker om det blir Plan ABTeemo eller Cash. Men stammen som gir mest og pusher segselv best vinner nok :)

Trur du teemo bytte side?
 

DeletedUser

Guest
Nope. Det trenger de ikke heller fordi de forsvinner nok fort.

Hvem er Plan B?
 

Johan j1234

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
64
Det meste som har blitt sendt mot oss i Teemo inntill videre har blitt knust. Skjønner virkelig ikkje koffor dokker kommer med dissa "Teemo forsvinn snart" påstandan når dokker har hatt 1 mnd på dokker og enda ikke greie å utrette nokka som helst.
Tomme "trussler". For er vel strengt tatt ikke trussler når det ikke er noe å være redd for. Kremt kremt
 

DeletedUser

Guest
Det meste som har blitt sendt mot oss i Teemo inntill videre har blitt knust. Skjønner virkelig ikkje koffor dokker kommer med dissa "Teemo forsvinn snart" påstandan når dokker har hatt 1 mnd på dokker og enda ikke greie å utrette nokka som helst.
Tomme "trussler". For er vel strengt tatt ikke trussler når det ikke er noe å være redd for. Kremt kremt

Har bare hatt 2 dager jeg :(
 

DeletedUser

Guest
Teemo: wrwj lurvee og peace4 ever, Cash: Falck, Pokemonz og port royal etter at asle og orginalen er borte. Katt: bambam lillazyster

De 3 sterkeste spillermessig i de 3 største stammene?
 

Chaosisalex

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
688
Cash: Mrzhalt, Xeroxy, X O C O X (mange dyktige spillere her så kunne vært andre navn her likegodt. klarer egentlig ikke bestemme meg)

Katt: Trevor Philips, Habboagenten, Andrek

Teemo: Kaptein sabeltann, gullungen, Carneolt

Hvem spiller har lysest fremtid på v19? (konto)
 

X O C O X

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
230
P0kemonz, har stort potensiale som jeg tror den vil vokse med.

Hvem har overasket mest med gode prestasjoner på V19?
 

DeletedUser

Guest
Ser ingen som har banket i bordet med noe som helst her. Noen få med erfaring her som lever livet glade dager i et gråbyhelvete. V19 byr på latmannskap og og enkel seier uten ferdigheter.
 

Olve

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
407
v15 var da ikke mye mere en dette heller surtemus :(

hvorfor 35skatter?
 
Topp