Spørsmålsrunde

DeletedUser

Guest
Nei, det er sant det. Vet ikke hvor de ble av.

Hva skal 123457 hete i morgen?
 

Chaosisalex

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
688
Nei jeg er snart tom for alternativer, men de som sitter og endrer stammenavn har jaggu god oppfinsomhet !

Er Number Six faretruende nære og få incs? (IOM de angriper såpass hardt på Cash medlemmer?
 

DeletedUser

Guest
Nei jeg er snart tom for alternativer, men de som sitter og endrer stammenavn har jaggu god oppfinsomhet !

Er Number Six faretruende nære og få incs? (IOM de angriper såpass hardt på Cash medlemmer?

Er vist vi som får incs først :help:

Hvorfor får vi incs? :confused:
 

-TK-

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
250
Enkelte spillere mister motivasjon fordi enkelte spillere klarer ikke å samarbeide i et slikt spill. Da blir jeg personlig både oppgitt og lei, men nå som jeg våknet opp til incs får jeg få opp farta igjen :awesome:

Hvorfor setter Cash katapultene på Akademiet? :(
 

-TK-

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
250
Både og. Tidspunktet var dritt, men sånn går det :)

Hvem blir nestemann til 300k?
 

habbomannen

habbomannen
Reaksjonspoeng
551
Magnar, pga hans gode evne til å få opp motivasjonen til fiendenenen sine.

Hvoroforo stakk Magnar fra Plan B/AN/Katt/12345678?
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
jeg har over 300k alt men takk

anyways var det grunnet at jeg ikke likte holdningen din samt at jeg ikke så et potensial i plan B som det het på den tiden. Dette var noe jeg og steffen var klar på samt sander. Mens torkild var på motsatt side der (åpenbart er det ikke demokrati på salomon men enevelde) noe vi eller ikke liker da jeg liker at en konto er ledet på demokrati :)

følte magnus at han fikk svaret sitt?
 

DeletedUser

Guest
er det demokrati at du stikker fra stammen uten at vi får diskutert ferdig? nei.
 

DeletedUser

Guest
Kontoeieren bestemmer så lenge han spiller aktivt. Jeg er helt enig med Torkild og syntes det var mildt sagt tåpelig og også veldig korttenkt å bare stikke til Teemo mens Torkild ikke hadde tilgang til TW...
 

DeletedUser

Guest
Magnar foreslår at du burde ti stille litt, argumentene dine er helt å tryne.
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
Magnar foreslår at du burde ti stille litt, argumentene dine er helt å tryne.

eneste er på tryne er AN eller hva dere no kaller den

null sammarbeid null kontakt mellom spillere. Dere har folk i stammen som så vidt vet hva kirke er til (jeg kan vise til rapporter)

for å svare martin her så vil jeg si at demokrati er nøkkelen til sukss på kontoen.

og har torkild nevnt at vi snakka med han på mobil der han sa at dette var en lur ide og at han skjønte det vi sa og var enig at det beste for kontoen var at vi forlot? Og at han ikke likte ledelsen? Tipper han holdt det igjen
 

DeletedUser

Guest
Dette her er det dummeste jeg har hørt? jeg sa at jeg ville se ann hvordan verdenen utviklet seg. Er morsomt at vi suger til å samarbeide når vi knabber til oss cash byer every day.
 

DeletedUser

Guest
eneste er på tryne er AN eller hva dere no kaller den

null sammarbeid null kontakt mellom spillere. Dere har folk i stammen som så vidt vet hva kirke er til (jeg kan vise til rapporter)

Jeg skal ikke si noe i mot at vi suger litt, men det er jo ikke gøy å gå over til fiendestammen for å få mindre motgang :p Kanskje det høres fristende for noen though...

for å svare martin her så vil jeg si at demokrati er nøkkelen til sukss på kontoen.

Joda, er jo greit at alle får bestemme litt, men det du gjorde var ikke riktig til tross for at dere var to mot en. Dere burde tatt hensyn til at det var Torkild sin konto.

og har torkild nevnt at vi snakka med han på mobil der han sa at dette var en lur ide og at han skjønte det vi sa og var enig at det beste for kontoen var at vi forlot? Og at han ikke likte ledelsen? Tipper han holdt det igjen

Han ga dog ingen klar beskjed om at han ville gå over til Teemo og derfor er ikke saken noe annerledes.

tre tegn
 

HolyMother

Kong Odd
Reaksjonspoeng
509
Uten at jeg kjenner til alle omstendighetene, vil jeg si at konto-eier selv bestemmer hva som vil skje med en konto, ikke 2 dualer som har kommet til etterhvert.

Dog syns jeg det blir dumt å si at Magnar sine argumenter er helt på tryne, da du ikke kommer med noen spesielt gode argumenter selv.
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
du sa at du skjønte hvorfor vi mente at plan B ikke var bra og at du ville gjøre det. 5 timer før sa du at du ville sa an ann siden du var usikker på om kontoen ville tåle et bytte der den lå.

Og du våkna ikke opp til live før etter jeg hadde gått hvor hadde kontoen vært om du hadde vært våken før?
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445

vi bytta stamme siden vi ikke likte oss ei i plan B steffen dog hatet plan B grunnet mange ting.

og jeg hatet habboagenten som er den mest barnslige spilleren jeg vet om som bare har lært ord som bæsj tiss og åpromp samt bare sier negativt når jeg kommenterte i skype chatten
 
Topp