Spørsmålsrunde

DeletedUser

Guest
Det du sier stemmer absoulutt ikke magnar. Stakkars Steffen som var på kontoen i 1uke
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
Det du sier stemmer absoulutt ikke magnar. Stakkars Steffen som var på kontoen i 1uke

stemmer det ikke?

nivel må jeg hente opp igjen en evig gammal skype samtale der du sier at du ikke vil skifte og at du er usikker?

anyways det jeg sier om hvorfor jeg ville forlate plan B viste du dog lenge før dette var en plan ^^
 

habbomannen

habbomannen
Reaksjonspoeng
551
og jeg hatet habboagenten som er den mest barnslige spilleren jeg vet om som bare har lært ord som bæsj tiss og åpromp samt bare sier negativt når jeg kommenterte i skype chatten

Så må du huske på at dette bare er ett spill, slik sindre har fått frem så gpdt. Jeg liker ikke at andre kaller meg barnslig, bare fordi dem ikke er på samme intellektuelle nivå som meg :(
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
Så må du huske på at dette bare er ett spill, slik sindre har fått frem så gpdt. Jeg liker ikke at andre kaller meg barnslig, bare fordi dem ikke er på samme intellektuelle nivå som meg :(

beklager for å skuffe deg men jeg har sett smartere 6 åringer en deg :/
 

HolyMother

Kong Odd
Reaksjonspoeng
509
Back on TOPIC. (krangle videre i rykte/faktabørsen, alt ettersom hva dere mener det er. Og om dere har bevis så legg dem ut da.......)

Nr.3 til 50 byer?
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
mrzhalt eller falck

hva er din største overaskelse og hva er din største skuffelse på denne verden?
 

-TK-

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
250
Min største overaskelse var når jeg faktisk oppdaget at det var 30 timers tog som kom, og min største skuffelse var når jeg var for trøtt og ga blaffen, og gikk for å sove. Var verdt uansett!

What is love?
 

-TK-

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
250
[23:34:06] Simen: Hva liker du best med meg?
[23:34:54] Odd | xeroxy: at bilde ditt på skype ikke er like pent som mitt :D

Hva liker jeg best med Odd?
 

HolyMother

Kong Odd
Reaksjonspoeng
509
[23:46:07] Odd | xeroxy: Hva liker du best med meg?
[23:47:08] Simen: AT du ikke forklarer meg hvordan jeg fikser T-Train

Hvorfor har ikke Simen klart å fikse T-train enda? ..
 

Olve

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
407
Fordi han ikke er en erkespammer som meg!

Hvorfor er du og Simen besatt av værandra?
 

-TK-

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
250
Fordi Odd = Adelen, og Adelen er best! Jeg fikk forresten til T-Train! (clapping)

Skal Simen legge seg?
 
Topp