Spørsmålsrunde

Lucky

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
5
"Minimum 65% dominanse!"

Hva vil "Ankomsttiden for angrep og støtte vil også bli tilfeldig endret opp til 20 sekund." ha og si for utviklingen av verden? (Vil det si at tog og snipe etc ikke fungerer?)
 

HolyMother

Kong Odd
Reaksjonspoeng
509
nigeriansk islamistisk militant gruppe (god bless the internet)

Klarer vi 100 som starter her? :eek:
 

HolyMother

Kong Odd
Reaksjonspoeng
509
Jeg syns noen innstillinger var "bra", fordi jeg mener det skulle være en nybegynner vennlig verden. Det at man nærmest fjerner det siste lille av skills man trenger er dritt. At det ikke er NB, gjør at nybegynner vennligheten plutselig blir bare dumt.

Dårligste innstilling?
 

DeletedUser

Guest
Må vel si den 20 sekunders greia.

Kommer noen til og spille for og vinne der eller blir dette en sånn verden hvor folk bare vil "leke" og ta ting litt som det kommer?
 

DeletedUser

Guest
De ønsker vel og få med noen nye spillere som kan holde ut lenger, men de gjør jo sånn at færre "veteraner" ønsker og spille der.

Hvor lenge kommer det til å være nok spillere der til og holde v21 åpen?
 

jeremy clarkson

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Kommer nok til og holde ei stund, men de fleste "nye" (Som meg :)) Kommer nokk til og gi seg etter ei uke eller noe sånn.

Mange duals på v21 ??
 

janrune

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
118
Etter hva jeg har hørt; Ja

Får vi noen nye, hyggelige bekjentskap på v21?
 

DeletedUser

Guest
tjaa, blir sikkert en god blanding av nye og gamle kjenninger det ^^

Er nivået like høyt som før?
 

janrune

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
118
De beste har blitt bedre, men tilveksten av nye stjerner har ikke fulgt farten på stjerner som har slutta. Altså er det nå bedre spillere, men færre gode.

Hvor mange av de som har sagt at de ikke skulle spille, kommer faktisk til å spille?
 
Topp