Spørsmålsrunde

-TK-

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
250
Fordi folk prøvde å rotte seg imot han, og det fant han ut.

Hvorfor er det noe å bli sur over? Det er jo som regel slik spillet er.
 

DeletedUser

Guest
Fordi folk prøvde å rotte seg imot han, og det fant han ut.

Hvorfor er det noe å bli sur over? Det er jo som regel slik spillet er.

Er ikke sur, men er mer skuffe på dualers vegne, som du gikk bak ryggen til, og løy opp i trynet! Menmen, vi får se hva som skjer framover!
 
Sist redigert av en moderator:

-TK-

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
250
Jeg pratet i akkurat 3 minutter med Ruben. Har ikke pratet med Pelle i det hele tatt, så hvordan jeg har løyet dem opp i trynet ser jeg dessverre ikke. Ja, jeg har lekt rundt med deg, men ikke Ruben & Pelle :)
 

benja81

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
299
Er fordi du gikk bak mine dualers rygg, og løy dem opp i trynet! Menmen, vi får se hva som skjer framover!

Ikke like morro når du er offeret Jørn?
Nå kjenner ikke jeg situasjon, men regner med dette bare er en brøkdel av hva du fortjener etter å ha planlagt og backstabbet stammen din på v21 hvor du snikadlet stammens medlemmer og nesten ødela hele stammen på et meget overraskende døgn, dette i tillegg til å bevist sverte stammen leder med falsk propaganda.

Av en eller annen grunn synes jeg ikke synd på deg nå, men fortell gjerne hva som har skjedd :)
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Ikke like morro når du er offeret Jørn?
Nå kjenner ikke jeg situasjon, men regner med dette bare er en brøkdel av hva du fortjener etter å ha planlagt og backstabbet stammen din på v21 hvor du snikadlet stammens medlemmer og nesten ødela hele stammen på et meget overraskende døgn, dette i tillegg til å bevist sverte stammen leder med falsk propaganda.

Av en eller annen grunn synes jeg ikke synd på deg nå, men fortell gjerne hva som har skjedd :)

Haha, det som har skjedd her er ikke farlig, og var heller ikke jeg som tok det opp i utgangspunktet :p

Jeg fortjener det helt klar! :D Men situasjonen var slik at det var heller de jeg spiller med som ble lurt!
 

Castell0

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
216
Haha, det som har skjedd her er ikke farlig, og var heller ikke jeg som tok det opp i utgangspunktet :p

Jeg fortjener det helt klar! :D Men situasjonen var slik at det var heller de jeg spiller med som ble lurt!

Altså du lurte de smarten...

Noen som har fullt nuke nå?
 

Raaaaaaaaaaaaaaaaaaaator

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
350
Altså du lurte de smarten...

Noen som har fullt nuke nå?
Min erfaring er at Jørn er pliktoppfyllende, ivrig og morsomt å spille med - heldigvis har jeg ikke opplevd noe kontroversielt med han mens han og jeg har spilt sammen. :) Alt jeg har opplevd er et beist av en spiller.Her på HP15 er det, slik jeg har forstått det, er det heller ikke Jørn som har lurt sine dualer men Gullungen..

Nei, tror ikke noen har fullt nuke enda. Det vil overraske meg isåfall, men kan hende - har ikke regnet på det.

Kommer Jørn & co til å bli adlet ut? Når isåfall?
 

The Governator

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
363
Ikke like morro når du er offeret Jørn?
Nå kjenner ikke jeg situasjon, men regner med dette bare er en brøkdel av hva du fortjener etter å ha planlagt og backstabbet stammen din på v21 hvor du snikadlet stammens medlemmer og nesten ødela hele stammen på et meget overraskende døgn, dette i tillegg til å bevist sverte stammen leder med falsk propaganda.

Av en eller annen grunn synes jeg ikke synd på deg nå, men fortell gjerne hva som har skjedd :)

Følgende skjedde:

- Gullungen (Hab) tok kontakt med meg for et par dager siden, og lurte på om vi ville samarbeide. Det var jeg interessert i. Vi har tidligere spilt sammen på andre servere, og jeg har alltid hatt skikkelig sansen for Hab. Jeg så ingen grunn til å ikke stole på han.

- I går sendte jeg melding til Hab og lurte på om han ville være med å adle på -Coller

- Hab bekreftet, men ba meg snakke med Simen siden han selv var i Kjøbenhavn.

- Simen på sin side videresendte denne informasjonen til -Coller, og ville selvsagt være VELDIG behjelpelig med å readle :)

- -Coller luktet lunta til Simen lang vei, og informerte oss om at han hadde fått info om adlingen. Han ville heller samarbeide med oss, enn en informant.

Så Simen oppnådde ingenting annet enn å gjøre noe i samme kategorien som Jørn har fått pes for opp og ned i mente de siste dagene. Spille urent. Jeg har ikke fått snakket med Hab om han er klar over hva Simen gjorde, men min tillitt til Gullungen er selvsagt borte. I hvert fall så lenge simen spiller der. Jeg skjønner at Gullungen er pissed på Jørn. Det hadde jeg også vært, men det han tydeligvis ikke forstår, er at Erehwon er mye mer enn Jørn. Det er min tillitt han (Og eventuelt Hab) har brutt, ikke Jørn sin.

Jørn har fått mye tyn på forumet i det siste, og du er en av de som skriker høyest, Benja. Når du til og med drar dette over på et annet forum, på en annen server, synes jeg du trekker det for langt. Du fikk selv mye tyn på V19, men det var vel ingen som dro det med over på andre servere? Det er på tide å legge den ballen død snart nå, Benja. Jørn gjorde noe dumt på V21, og det er han klar over selv. Og når han først har lagt en ruke nedover leggen, synes jeg han står relativt rakrygget i stormen.
 

Castell0

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
216
Hva som er galt med at Simen prøver å gjøre det mer interessant egentlig? Synes dere det er gøy å ¨cruse¨ inn til seier hver gang?
Tar ingen sine partier, bare spør.
 

The Governator

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
363
Simen kan gjøre akkurat hva han vil. Det er bare et spill.
Det jeg ikke liker, er måten det blir gjort på. Jeg liker ikke urent spill.
 
Topp