Spørsmålsrunde

Jazcan

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
67
Hvilken stamme(r) vil lede krigsstatestikken etter 2 måneder?
Potensielt GodeNaboer og NightWatch (med kanskje South-east-empire) mtp plassering og fokus topp stammene har på å kverke hverandre =)
Hvilken spiller er du mest glad for å se igjen på V23?
Poderoso (til tross for at jeg ikke har kontaktet ham igjen), han er litt stille, men bringer alltid en god kamp til alle han kriger med.. evt hjelper allierte.
Hvem tror du er den svakeste deffansive spilleren i Upside/Down og Kick
jeg tror muligens i Upside/down at det er meg, men det er hovedsaklig pga jeg har vært vekke fra spillet en god stund.. samtidig fra Hahav2 (ikke kick lenger), så tror jeg det må være jks66 eller gekkern. begrunnelsen er at JKS66 virker som ren off konto (som forsåvidt ikke trenger å være negativt for def), og gekkern er minst og virker som en support spiller mer enn krigs/front spiller.
Hvem blir neste spiller i topp 25 til å bli adlet ned?
for å ta en random mulighet med potensiale for en stor fin kamp: Nolan vs mariusjarl... en av dem kan jeg mistenke kun pga selve hovedfronten er i sør eller midten av stammene, mens nord virker veldig stille xD
Hvem er du mest glad for å være på lag med?
her velger jeg Vman pga vi har hatt godt samarbeid siden starten av verdenen, men er også mange andre jeg digger ^^
Hvem er du minst glad/likegyldig for å være på lag med?
meg selv ? -,-
Hvilket kontinent ville du startet i, dersom du skulle startet på nytt på V23 nå?
jeg kunne tenke meg nord i k45 ettersom det virker som et gøy plass og mindre aktivt område enn de andre kontinentene og dermed stort potensiale.

jaja ble litt grådig her med svar, men jeg er dårlig til å svare på slike tråder, så tok et stort jafs i ett ;)

Hvilken spiller er best til å motivere andre i sin stamme? (forventer svar på egen stamme, men andre er akseptert)
 

DeletedUser

Guest
Varanior08 er flink til å få med seg folk.



Jeg kjører et todelt scenario her, svar på begge:

Hvorfor vinner Down v23?

Hvorfor vinner HAHAv2 v23?


Edit fordi Svein er en dust med pysete nick.
 
Sist redigert av en moderator:

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Down/Upside: Vi har folk med det lille ekstra

HAHAv2: Fordi de med det lille ekstra i Down/Upside slutter :)

Hvem har den kjedeligste spillestilen? Gjerne nevn 1 på hver side av krigen
 

DeletedUser

Guest
HAHAv2
Står jevnt mellom ZombieFred og birken
Zombiefred: for det meste vokst på internadlinger og lette byer. Tatt noen avgjørende byer i oppstarten som har vært gode og resten av historien er vel ikke så vanskelig å finne. Imponert minst i front, tatt et par fiendebyer, men det er langt fra akseptabelt fra en spiller med så mange byer.
birken: er ikke mye å si, barbaradling og lette byer. Bidrar lite, snakker lite, gjør lite.

Upside Down
No offence, men Azor Ahai.
Azor AhaI: hadde i starten en drømmeposisjon og kunne lett ekspandert og blitt avgjørende i krigen. Tvert i mot er kontoen blitt en nærmest ubetydelig del i krigen (mulig jeg tar feil her, ikke fullt ut oppdatert).


PS. Spiller ikke selv på verdenen, har tidligere spilt på begge sider av krigen og følger fortsatt med :)
Jeg heier på dere i Upside Down!


Spørsmål: hvilken konto har imponert deg mest i front (nevn gjerne 1 fra begge sider)?
 

Elimin@tor

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
129
Vel det må bli første gangen jeg hører at min spille stil er kjedelig.
Kanskje på tide å friske opp ting.
 

Villarreal

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
429
Nå har jeg ikke vært så veldig involvert i krigene sålangt, men velger å si Hønsebataljonen fra Upside Down og PerKåre fra Hahav2.

Hvor lenge varer V23?
 

Holycrapintheair

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
15
osamannen, men det er nok leeeenge til noen på topp 10 blir adla.


Hvem bidrar mest i krigen for stammen sin? (en fra begge sidene)
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
Nesj egentlig ingen. men om jeg måtte velge: Roger(Hønse) sine relativt få få få få få natte raids. Fordi når Roger først gjør det så har han større gevinst enn Upside/Down har på 2 uker :p

Samme spørsmål.
 

Chaosisalex

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
688
Kan desverre ikke uttale meg på dette spørsmålet direkte til 1 side, så tar begge sider :)

Hønse må være den største trusselen for HAHAv2, mens Dr.Robert er nok Upside/down sin største trussel :)

Hvem fra hver side blir adlet bort først, og hvorfor?
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
Kolberg - Fordi jeg ikke er imponert over hva denne kontoen klarer deffansivt.

Syrogen (giggle)(love) - Afk for days.

Svakeste Upside/Down og Kick spiller
 

DeletedUser

Guest
Ja, din sløve slask.


Hvor mange ink fikk du nå etter første fred?
 
Topp