Spørsmålsrunde

Reisverket

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
203
Beste innstillingene på lenge.

Hvilken av Topp 5 stammene forsvinner først (oppløses eller går i delvis oppløsning og endrer navn)?
 

Fa Kua

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
372
Når Coller unbannes eller nesteman får akademi om 4 dager.

Visste DU at dersom du skriver for lang ticket så leser ikke support gjennom den engang?
 

HotFuzz

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
14
Nei det visste jeg ikke.
Men jeg visste at man risikerer å få et kort svar som ikke gir noen ordentlig begrunnelse på hvorfor man velger å ikke å gjøre noe med problemstillingen.
Eller begrunne hvorfor noe blir gjort som kan virke galt.

Syntes dere det er rart at jeg blir mer opprørt over regelrett løgn som ender i uforventet backstabbing - enn om noen bruker push-kontoer? (som jeg heller ikke syntes noe om)
 

-Coller

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
18
Nei :)

Burde Dakapo byttes ut med en annen når det kommer til å svare på support tickets?

- Herman
 

Starboy

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
87
fordi jeg ser på film, og egentlig ikke bryr meg.

Når vil folk gå lei av TW?
 

Reisverket

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
203
Lenge nok til at du får bygd opp byen slik at den blir et attraktivt adlingsmål for meg, håper jeg kjære nabo.

Hvor lenge skal -Collersaken få dominere dette dørgende kjedelige v25-forumet?
 

Isbjoern

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
147
Frem til den blir løst, eller frem til noe annet "spennende" kommer frem i rampelyset.


Kommer Final Barrage 2.0 til å fortsette å falle raskt på ranklisten? evt bli innadlet av 6th?
 

Maanaldojr1

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
23
Adling vil ikke skje helt enda men er mulig i fremtiden. Du er ganske opptatt av han, Vegard :p

Vil det bli 3-sidet krig på v25?
 

Isbjoern

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
147
Jepp. Spilte med han på v24, og han virket så gira på V25. Jeg er spent på hvordan det går :) Han har nok fått en del opplring av FinalB, så det kan jo hende han blir å se på v25 en god stund. Det blir spennende å se.
 

-TK-

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
250
Hva prater du om? Svaret ditt finnes ikke relevant i forhold til spørsmålet Holy stilte over deg.

Jeg tror Heskey eller Final kommer til å adle første by, alt ettersom hvem som går for akademi først.

Hvilke 5 spillere vil du ha over ifra en annen stamme og over til din egen?
 

Reisverket

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
203
Hvis plasseringen på kartet ikke hadde vært relevant: Unlimited, Balle Klorin, Heskey, Erlando og Mr.Martin.

Hva bør Inno foreta seg for å gjøre TW mer populært igjen?
 

bobil

Moderator
Seniormoderator
Reaksjonspoeng
328
TW er sykt populært, tw.no derimot er ikke for oss som har spilt lenge.

Vi ser en negativ utvikling men fortsetter for det pga avhengighet...

Det som kunne blitt gjort var om flere rushet til rank 1, istedenfor kun 1 person...

Med andre ord, gjøre det enklere for personer å kjøpe seg opp i rank, og ikke at bare 1 person kan dette. Det utgjør urettferdighet, så alle som ville bruke penger burde få lov.

Om du hadde blitt kontaktet av meg i v25, ville du vist fingen eller gitt en klem?

-A
 

habbomannen

habbomannen
Reaksjonspoeng
551
Ikke innføre en spiller per bruker. Det har vært foreslått uendelig mange ganger før, og hver gang viser man hvor umulig det er å håndheve. Om du mener at en IP = en person, så betyr vel det at du mener at man skal bli bannet om flere enn to IP'er er innlogget?

Nød lærer naken kvinne å skimme?
 
Topp