SL hvordan ligger diplomatiet ann i top 5 stammene? er det troll mot resten?
Shizzle Velkjent medlem Reaksjonspoeng 141 28. Mar 2016 #101 SL hvordan ligger diplomatiet ann i top 5 stammene? er det troll mot resten?
Fjordheksa Ganske godt likt medlem Reaksjonspoeng 51 29. Mar 2016 #102 hmm det er vell litt å ta i? or mabey. dunno. Får vi en evt 3 siders krig? eller teamer sl opp met chavs mot troll?(beste om chavs,troll gjengen og SL alle kriger mot hverandre? right=?)
hmm det er vell litt å ta i? or mabey. dunno. Får vi en evt 3 siders krig? eller teamer sl opp met chavs mot troll?(beste om chavs,troll gjengen og SL alle kriger mot hverandre? right=?)
bobil Moderator Seniormoderator Reaksjonspoeng 328 29. Mar 2016 #103 Nei det er ikke best, Det beste er om alle sammen blir allierte og ikke går til krig før det ihvertfall er 2 kontinenter til! Hvorfor ser vi nesten aldri mer enn 4 kontinenter i en verden lenger? -A
Nei det er ikke best, Det beste er om alle sammen blir allierte og ikke går til krig før det ihvertfall er 2 kontinenter til! Hvorfor ser vi nesten aldri mer enn 4 kontinenter i en verden lenger? -A
Villarreal Populær på forumet Reaksjonspoeng 429 29. Mar 2016 #104 Fordi TW ikke lenger er et satsningsområde for Innogames, og melkingen av eksisterende spillere er viktigere enn rekruttering av nye spillere. Hvilke tre spillere på topp 25 tror du har minst tropper?
Fordi TW ikke lenger er et satsningsområde for Innogames, og melkingen av eksisterende spillere er viktigere enn rekruttering av nye spillere. Hvilke tre spillere på topp 25 tror du har minst tropper?
Fjordheksa Ganske godt likt medlem Reaksjonspoeng 51 29. Mar 2016 #105 YSLDMB, Rastatown ooog mr.martin kanskje? hvilke spiller topp 10 ryker ut av topp 25 først?
habbomannen habbomannen Reaksjonspoeng 551 29. Mar 2016 #107 zippymaster skrev: Hvorfor tror du jeg ga opp "Mari" når vi tok inn legend786 og besluttet å ikke innadle fatalchaos? Klikk for å utvide... Er dette godt nok svar for PolarBear?
zippymaster skrev: Hvorfor tror du jeg ga opp "Mari" når vi tok inn legend786 og besluttet å ikke innadle fatalchaos? Klikk for å utvide... Er dette godt nok svar for PolarBear?
Isbjoern Velkjent medlem Reaksjonspoeng 147 29. Mar 2016 #108 ja Hvor lenge blir Chavs på 1. plass? Sist redigert av en moderator: 29. Mar 2016
Fjordheksa Ganske godt likt medlem Reaksjonspoeng 51 29. Mar 2016 #109 ja han er det på ditt første spm vegard. tipper de blir og bytte på den plassen en god del framover sammen med SL. hvem har rank 1 om 1 uke?
ja han er det på ditt første spm vegard. tipper de blir og bytte på den plassen en god del framover sammen med SL. hvem har rank 1 om 1 uke?
Reisverket Velkjent medlem Reaksjonspoeng 203 29. Mar 2016 #110 Chavs. Når dukker det opp en helt ny stamme på topp 5?
Holycrapintheair Litt aktiv? Reaksjonspoeng 15 29. Mar 2016 #111 Om 2 uker Hvorfor dukker det opp en ny stamme?
Fjordheksa Ganske godt likt medlem Reaksjonspoeng 51 29. Mar 2016 #112 tipper en utbryterstamme. fra hvem vet jeg ikke hvem blir først til 100k?
Holycrapintheair Litt aktiv? Reaksjonspoeng 15 29. Mar 2016 #113 Tipper enten heskey eller bergenspresten, de har mange fine byer å adle Kommer jeg til å holde meg i FL eller bli med i en av toppstammene? I så fall hvilken?
Tipper enten heskey eller bergenspresten, de har mange fine byer å adle Kommer jeg til å holde meg i FL eller bli med i en av toppstammene? I så fall hvilken?
Shizzle Velkjent medlem Reaksjonspoeng 141 30. Mar 2016 #114 Vikings 3 beste spillerne på denne verdenen?
Kong Leopold Nytt medlem Reaksjonspoeng 4 30. Mar 2016 #115 Heskey Bergenspesten Villareal Hvilken stamme har potensiale til å utfordre top 3?
Raaaaaaaaaaaaaaaaaaaator Populær på forumet Reaksjonspoeng 350 30. Mar 2016 #116 Kong Leopold skrev: Heskey Bergenspesten Villareal Hvilken stamme har potensiale til å utfordre top 3? Klikk for å utvide... Ehhh, Tr0ll? Spilleren på topp 10 med mest tropper?
Kong Leopold skrev: Heskey Bergenspesten Villareal Hvilken stamme har potensiale til å utfordre top 3? Klikk for å utvide... Ehhh, Tr0ll? Spilleren på topp 10 med mest tropper?
Holycrapintheair Litt aktiv? Reaksjonspoeng 15 30. Mar 2016 #117 Heskey Hva skjedde med topp 10 stammer listen? har ikke sett den på en lang tid de siste verdenene. kan noen lage <3
Heskey Hva skjedde med topp 10 stammer listen? har ikke sett den på en lang tid de siste verdenene. kan noen lage <3
Fjordheksa Ganske godt likt medlem Reaksjonspoeng 51 31. Mar 2016 #118 skal vurdere det til helga om ingen andre har gjort det. når blir jeg topp 25:awesome:
Reisverket Velkjent medlem Reaksjonspoeng 203 31. Mar 2016 #119 Kanskje i sommerferien, hvis du holder aktivitetsnivået på dagens nivå og du har en del nyttig inventar. Hvilken spiller fra .no savner vi mest i v25?
Kanskje i sommerferien, hvis du holder aktivitetsnivået på dagens nivå og du har en del nyttig inventar. Hvilken spiller fra .no savner vi mest i v25?
dg44 Intervjuer V14 Reaksjonspoeng 308 31. Mar 2016 #120 Meh kan ikke bare velge 1 så blir nok Capitan og Xandor. Hvem blir den første offisielle krigen mellom?
Meh kan ikke bare velge 1 så blir nok Capitan og Xandor. Hvem blir den første offisielle krigen mellom?