Spørsmålsrunde

Kreiz

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
254
Ja - han er en god venn i følge søknaden, og er på 20 timer i døgnet - sirka antall timer jeg sover i døgnet.

Hvem blir første til 5 byer?
 

bobil

Moderator
Seniormoderator
Reaksjonspoeng
328
kai gunnar berg

Hvem er første til 10% verdensdominanse?

-A
 

TrAnxZ

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
297
Når de utløses? Ikke så alt for lenge til, så snart man kommer ut av den initielle vekstfasen smeller det nok fort.

Hvilken spiller når først 50K?
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
Vet ikke hva som skjedde på v 17 (måtte redigere svar)

Hvem vil nå 100k i ODT først?
 

HotFuzz

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
14
Skal se på at venner drikker seg skitings og deretter prøver seg på å hooke på byn :D

Når angret du sist på at du spilte tribalwars, og hvorfor? :)
 

Raaaaaaaaaaaaaaaaaaaator

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
350
Skal se på at venner drikker seg skitings og deretter prøver seg på å hooke på byn :D

Når angret du sist på at du spilte tribalwars, og hvorfor? :)

Da jeg hadde eksamen i fjor, og Odd tvang meg til å time inn angrep for han natta før.. :|

Hvor mange timer anslår du at du har brukt på Tribal Wars gjennom din karriere?
 

HolyMother

Kong Odd
Reaksjonspoeng
509
Alt for mange. Og Henrik, din dust! Slutt å legg skylda på meg din løk! :D

Hvor spiller Henrik? :eek:
 

-TK-

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
250
Med meg! :LOL: Neida, sikkert på Unlimited eller Tauristix. EDIT: Henrik spiller på Vaffelmann!

Legacy er nå omtrent borte, samtidig sitter SL med 9 medlemmer. Tror du SL kommer til å merge, eller vil de kjøre på med få medlemmer? Evt. hvilken stamme tror du de merger med?
 
Sist redigert:

Fjordheksa

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
51
jeg tror ikke de merger, muligens at de plukker ut et par spillere til men at de vil være en stamme med få medlemmer som de er nå.
vil SL ta den plassen legacy hadde i det diplomatiske aspektet? eller vil de holde seg helt nøytral evt ta 6th sin side?? noen forslag?
 

Jato Link

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
590
Håper de tar 6th sin side sånn at folk på v25 kan pakke sakene sine og ta tidlig påskeferie. Det .no trenger nå er en ny verden der rank 1 er alliert med nok av de andre toppstammene til å kunne spankulere nonchalant inn til seieren. Det ville vært bra.

Øh... nytt spørsmål, ja... jeg har ikke peiling; hvem fra 6th kommer til å bli rimmet først, I guess.
 
Topp