Spørsmålsrunde

sander.z

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
8
Sikre kilder sier at William var den heldige.

Scenario:
Du får vite at man kan komme opp i nynorsk ved eksamen i vg3. Året har gått svimlende fort, og før du vet ordet av det er russetiden over. Eksamen står for tur. Alle vennene dine sitter spent og venter på at eksamenstrekket skal bli offentligjort. Selv ligger du utover sofaen med en pose ostepop i den ene hånden, og TV-kontrollen i den andre. Etter hvert som tiden går blir vennene dine utdannet og kommer seg i arbeid, mens du selv fortsatt sitter hjemme og spiser ostepop, med NAV som din eneste inntektskilde. Du droppet nemlig ut av videregående i tilfelle du skulle komme til å komme opp i nynorsk til eksamen. Du oppdaterer facebook-statusen din med "Better safe than sorry!", og samtidig titter Ivar Aasen ned på deg fra høyt der oppe, med et lurt smil om munnen. Var det verdt det?
 

Fjordheksa

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
51
siden folk er så retard svarer jeg selv: kate upton ooog stifler<3
hvem har beste ledelsen av troll og o:h?
jeg kan vell egentlig bare svare på den å siden ingen andre gidder. O:H<3 Mah boy tony u know.
hvor lite liv har jeg som snakker med meg selv på forumet til tribalwars? egentlig ikke så veldig lite, men fant på noe bedre å gjøre enn å leste til eksamen:)
 

Reisverket

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
203
Fint at du tar deg av både spørsmål og svar, men nå stopper jo ihvertfall tråden opp, når det ikke ligger nytt spørsmål her. Derfor:
Hvorfor sendte en O:H spiller akkurat 35 fakes på meg som alle treffer 17. mai?
 

bobil

Moderator
Seniormoderator
Reaksjonspoeng
328
For de ville på besøk :*

Kan jeg også sende angrep på rv? Eller får jeg samme konsekvenser som i v24? :O

-A
 

sander.z

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
8
Med litt flaks overlever du ut mai.

3 og 1/2 struts bruker 3 og 1/2 døgn på å legge 3 og 1/2 egg. Hvor mange døgn bruker 1 struts på å legge 12 egg?
 

habbomannen

habbomannen
Reaksjonspoeng
551
egg per struts per dag = 1/3.5

1/3.5 x = 12
x = 12*3.5
x = 42 døgn


Om gravitasjonsfeltstyrken en avstand r unna massen M er g, hva er da gravitasjonsfeltstyrken i avstanden 5r?
 

sander.z

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
8
Vi har formelen g = (G*M)/r^2
Gravitasjonsfeltstyrken i avstanden 5r -> g = (9,8*M)/5r^2

Er dette riktig?
 

bobil

Moderator
Seniormoderator
Reaksjonspoeng
328
Fortsetter der habbo slapp, med ett spørsmål.

I dag har vi kanskje fått vårt første platinum medlem i bobil's fanklubb. Han vil få tilbud om å få tilsendt en skinn vest ha kan ha på ryggen med info:

Bobil's Fan Club
Logo
MC
Sitt bosted.

Han vil også få muligheten å kjøpe seg en glock 9mm med klubbens logo og ha muligheten til å oppgradere seg til en platinum delux medlem.

Hvem er dette?

-A
 

sander.z

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
8
Ingen andre enn Sigbjørn himself.

Scenario:
Klokken er 8 på en mandags morgen, og du går inn i biblioteket. Ved disken sitter det flotteste kvinnemennesket du noen gang har sett; en latinsk skjønnhet, med kastanjebrunt hår og et kritthvitt smil. Allerede etter første øyekast er du blitt hodestups forelsket. I fare for å si noe dumt velger du å sende henne et smil i retur, for så å gå fort forbi. Du har nemlig ikke kommet til biblioteket for å sjekke damer i dag. Det ville ikke være helt passende heller, med tanke på at du nettopp har bikket 40 og at kona venter på deg der hjemme. Omsider kommer du fram til den rette bokhylla, men hodet ditt er fylt av ganske andre ting enn bøker. Hormoner og følelser løper løpsk. Boka du skal låne står klar på hylla foran deg. Det er den fjerde boka fra venstre, og den sjette boka fra høyre i hylla den står i. Klarer du å finne totalt antall bøker i hylla, når du er i slik en beruset tilstand? Hvis ja, hvor mange bøker er det i hylla?
 

Fjordheksa

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
51
gir da blanke jeg men Kizzz., mah name aint sigbjørn. enten kalle du mæ sig, ellers kalle du mæ sigmund<3 up to u<3

hvem andre enn meg er med i bobils fanklubb?
 

sander.z

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
8
Bobils fanklubb består av Reisverket, Myh85 og Sigbjørn himself.

Kommer noen noen gang til å svare på habbomannens spørsmål? Begrunn svaret.
 

sander.z

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
8
Det er ikke usaklig om sannsynligheten for at du kommer opp til eksamen i Religion og Etikk er 22,5%.

Er du klar over hvor mye Icenet gir deg for 99 kroner i måneden?
Bonusspørsmål: Er dette også usaklig?
 

Reisverket

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
203
Nei, Ice suger uansett.
Bonus: Ja.
Tror Ur Boy Tony fortsatt at folk tror de(!) er en engelskmann ved navn Tony?
 

HeLLoWeeN

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
253
Nei, de har aldri trodd de het Tony. De heter Luke og Theo, det har de også gitt godt uttrykk for tidligere.

Burde jeg bli mer aktiv in game?
 
Topp