Spørsmålsrunde

HeLLoWeeN

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
253
Nei. Du lager en PP-konkurranse innad i stammen din, der medlemmene photoshopper et bilde til deg. Det beste bidraget vinner f.eks 100pp.

Kan du (nestemann som svarer) lage meg et nytt profilbilde?
 

bobil

Moderator
Seniormoderator
Reaksjonspoeng
328
Har lagd til deg før (v21) du likte det ikke da, så gidder ikke lage nå. Så svaret er nei :*

Vil jeg noen gang klare å få front?

-A
 

Shizzle

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
141
Prøver i hvert fall atm

Noen som er keen på å lage felles natteravn chat (SKYPE), vil se hvem som er i troll og sikkert noe likt omvendt;)
 

bobil

Moderator
Seniormoderator
Reaksjonspoeng
328
Bobil, sang og kos

Hvem trenger latter når de har meg?

-A
 

Elimin@tor

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
129
Har en vond vane i å ofte glemme det gitt...

Hm..
Hvilken person på topp 10 fortjener minst å være der?
 

The Governator

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
363
Flere gode kandidater, men jeg vil trekke frem vår kjære Fridtjof på Deathez.
Tatt TW med storm. Alltid positiv, humørspreder, aktiv og utrolig behjelpelig med KVer og andre forespørsler fra stammen. For meg et av de største lyspunktene på V25.
Bidraget hans til stammen er utrolig mye mer verdt enn de byene han har adlet foreløpig. Dette er en kar som kommer til å utvikle seg til en klassespiller. .

Hvem har skuffet mest så langt på V25?
 

-TK-

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
250
Vanskelig å nevne en konkret, men jeg hadde tidlig veldig stor tro på Gard, dog ble både han og byene hans plutselig borte. En annen jeg vet vi kan forvente mer av er Themis. Nå som V24 er over så regner jeg med at han kommer.

HVilke 3 spillere ifra fienden vil du ha over til din egen stamme? Hvorfor?
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
ingen. Fordi jeg ikke liker å rekruttere fra fiendestammer ^^ og om jeg skulle svart hakket mer seriøst så kunne jeg egentlig bare sett for meg Newsted (100%) og RV (usikker) til å ha over i egen stamme. en 3 mann finnes ikke på Troll sin medlemsliste ^^

nevn 3 utenfor top 15 som kunne fortjent en plass blant de.
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Spioneri, skape litt gode gamle følelser!

Hvor henger TROLL-spillerne på fritiden siden de aldri er på forumet?
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Svarte på feil og vet ikke redigeringsmulighetene på dette nydelige nye forumet vi har fått!
Dg44: Alle utenfor topp 15 er ræva og enkle adelsmål. Ingen er verdt å ta inn.
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
Trollspillerne slikker sine sår på fritiden ved å spille pokemon GO enkelt og greit. et spill der de ikke kan bli erobret på ^^

Nå stiller jeg samme spørsmål bare litt tydeligere jeg måtte ha vært veldig borte når jeg skrev det spørsmålet.

Er det noen utenfor topp 15 som har potensiale eller hadde fortjent å være inne på topp 15 ^^ ?
 
Topp