Spørsmålsrunde

benja81

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
299
Noen ganger må man innse at slaget er tapt. Når slaget først er tapt så ser jeg lite vits i å dra det ut. Takk for en fin kamp og verden
 

Pettulf

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
38
Det er forsåvidt det eneste riktige svaret da.

Av det jeg har fått med meg valgte Olve og Benja å gi seg etter aksjonen HBT og SDS hadde mot oss. Grunnen deres var at HBT ikke deltok i like stor grad som var forventet fra dem. Noe som er relativt fair ettersom HBT aldri har hatt en skikkelig aksjon mot oss. Da våre småfugler fikk vite at det kun var Kjetil igjen på kontoen, satte vi et visst trykk på kontoen i håp om at den ville falle sammen. SDS prøvde å reparere skadene ved readling, men vi hadde allerede rukket å lage nok deff til å snipe og stacke de forsøkene som kom. Disse readlingsforsøkene og motpresset fra SDS varte i tre dager før den ene etter den andre gav opp. MiSoSi sendte alt av tropper fra alle slags byer på oss før de ble totalt inaktive. Det samme gjelder Vivaldi. Resten av SDS virker resignerte, selv om Pettulf har prøvd seg på noe barbarstunt nå. Poenghore har vel også gjort en readling eller to.

Jeg vet ikke om noen andre har en bedre og mer utfyllende forklaring enn meg? @Olve @benja81 @misosi @Vivaldi @memelord @Pettulf


Må egentlig si meg enig her.
 

Vivaldi

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
49
Jeg satte konto på slett da jeg ble kjent med at HBT hadde gitt opp og satt en del av sine kontoer på slett, dette ble gjort mens vi i SDS fortsatt jobbet med å få til den berømte mergen.

Innså enkelt og greit at det da ikke var vits i å bruke mer tid på v27. Takker alle for kampen
 
Topp