DeletedUser
Guest
Roxor, gå tilbake til spillet, sjekk litt stats, så kan du komme tilbake med antagelser
Hvis dere mener han fikk mye støtte, antar jeg at dere synes det er "mye" relativt til den totale tilgjengelige støttemengden innad i HTB. I så fall kan det se ut som om HTB er strukket for tynt. Fint for oss, synd for dere.Er HTB strukket ut for tynt, eller var Ruab rett og slett ikke verdt å støtte opp?
Jeg satt og nuket fyren i dagevis. Han fikk forsvinnende lite støtte fra resten av stammen. Skammelig lite.
Innledningsvis da jeg stilte dette spørsmålet (som forresten ser ut til å klare å lage litt diskusjon, tenke seg til! Utrolig hva et godt formulert spørsmål kan utrette), ga jeg to alternative forklaringer for hvorfor RUAB fikk så lite støtte:
Hvis dere mener han fikk mye støtte, antar jeg at dere synes det er "mye" relativt til den totale tilgjengelige støttemengden innad i HTB. I så fall kan det se ut som om HTB er strukket for tynt. Fint for oss, synd for dere.
Fint å få bekreftet at dere sliter med å skaffe nok def! Det er oppmuntrende for alle oss andre.nå har det seg også slik at vi har en halv verden med front. Ruab kan ikke få all deffen når vi trenger den mot alle andre stammer
Fint å få bekreftet at dere sliter med å skaffe nok def! Det er oppmuntrende for alle oss andre.
4 adels.Hvor mange adels har jeg? Med tanke på at jeg har så få byer i forhold til topp 5/6.
Som svar til Destructere:
Verdenen er ennu mye fokusert på HBT ja, men d kan nok skyldes dem da de har gjentatte ganger backstabba allierte på svarte natten for å adle dem, og hatt episoder med Cllect der i stede for å si at de adlet for nært kjørte aksjon på byene. Derfor er d ennu mye All vs HBT.
Merge seier er umulig da d er en stammelimit på kun 8, må nok noen 20 spillere pr. konto for å klare en merg atm :O
Ser ut til å bli en veldig spennende verden ja, Cllect går stergt men skal ikke si at de er overlegne i forhold til resten.
Kos deg på .net du
ser ut som HBT faller, hva skjer? Blir de å oppløse? Slette? Hva skjer :O
og nekta å gi tilbake
Går ikke an å gi tilbake noe dere aldri hadde da