Spørsmålsrunde

Chaosisalex

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
688
Kort forklart, så stiller du et nytt spørsmål hver gang du har svart på ett. En gøy tråd :)

Jeg starter!!

Hvem blir første til å adle en by, og hvorfor?? - Gullkorn hvis du kan gjette om det blir en spillerby eller barb :D
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
Jeg tror det blir Coller. Rett og slett fordi ZombieFred ville gått for en spillerby, kontra en gråby som Coller mest trolig kommer til å gjøre. altså mye enklere og raskere å ta en gråby. Hurra!

Hvilke 2 stammer ser mest spennende ut på v27?
 

bobil

Moderator
Seniormoderator
Reaksjonspoeng
328
AR og TH ser spennende ut! :)

HBT er ikke spenndene en plass, alle vet jo de vil holde toppen ganske lenge om ikke til slutten :p

Så har vi igjen AR og TH. AR vet jeg alt om, kjenner alle medlemmene, har spilt med alle der før, og det ser ut som en låvende stamme.

TH ligger nokså høyt oppe, noen kjente navn, og jeg tror de kan nå langt om de bare har kunnskapen! :)

Hvor finner jeg alle oppdragslister?

-A
 

Kalep

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
7
"... så stiller du et nytt spørsmål hver gang du har svart på ett."
Topp 5 stammer om en uke?
 

Kreiz

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
254
1. BA
2. HBT
3. AR
4. TH
5. BC/Løk.

Hvor mange dager er det til første by adles?
 
Sist redigert:

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
en uke ^^

3 spillere med lyse fremtider utenfor topp 25 atm.
 

Chaosisalex

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
688
Definitivt ikke Joakim, 100prostenwinrate og Helga :D

Hvilken spiller på topp 25 blir først adlet?
 

gertpe

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
253
Har egentlig ikke tenkt å holde kjeft!
Blir dette en "stille" verden?
 

Regal

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
83
Jeg claimer herved at jeg har flest lk. Jeg har 5.

Fler enn meg som tror dette faktisk kan bli en decent verden?
 

roxor

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
81
Det er jo ikke så mye som skal til for at en verden skal bli "decent". Alt som trengs er litt aktivitet, litt intriger, en dose drama og et par velplasserte vendepunkt. Jeg husker for eksempel verden 19 på .net, det ble en "decent" verden. Den hadde en del fellestrekk med v27, blant annet kunne man ikke sende støtte til folk utenfor stammen. Vi i ASYLUM var i en heftig krig med en tredjepart, som også hadde IAP med vår allierte STONED. Vel, vi trengte støtte fra STONED, men det gikk jo ikke pga den regelen om støttesending utenfor stammen, så det vi gjorde var å snike over STONED-medlemmer i nattens mulm og mørke slik at de fikk sendt støtte, før de ble invitert tilbake igjen i STONED. Vi satt i timevis en natt på skype og miccet og koordinerte angrep og sånt, fniste og lo mens vi lurte oss rundt reglene! Husker fattern kom ravende ned og knuste en tom ølflaske i hodet på meg fordi jeg bråkte så mye klokka tre på natta. Uansett, det ble et skikkelig lurveleven da fienden vår fant ut hva STONED hadde gjort. Masse drama og kos! Så det er ikke så veldig vanskelig å få til en decent verden nei - bare bruk litt kreativitet.

Hvem blir første store spiller som hopper fra én stamme til en annen (gjerne fienden), og dermed i noens øyne "backstabber" gamlestammen?
 

bobil

Moderator
Seniormoderator
Reaksjonspoeng
328
Tipper Zombie eller -Coller ofc :p

Når blir kalou rimmet av Kreiz? :)

-A
 
Topp