Spørsmålsrunde

DeletedUser

Guest
Roxor, gå tilbake til spillet, sjekk litt stats, så kan du komme tilbake med antagelser ;)
 

roxor

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
81
Jeg satt og nuket fyren i dagevis. Han fikk forsvinnende lite støtte fra resten av stammen. Skammelig lite.

Innledningsvis da jeg stilte dette spørsmålet (som forresten ser ut til å klare å lage litt diskusjon, tenke seg til! Utrolig hva et godt formulert spørsmål kan utrette), ga jeg to alternative forklaringer for hvorfor RUAB fikk så lite støtte:
Er HTB strukket ut for tynt, eller var Ruab rett og slett ikke verdt å støtte opp?
Hvis dere mener han fikk mye støtte, antar jeg at dere synes det er "mye" relativt til den totale tilgjengelige støttemengden innad i HTB. I så fall kan det se ut som om HTB er strukket for tynt. Fint for oss, synd for dere.
 

CrazyKid

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
7
nå har det seg også slik at vi har en halv verden med front. Ruab kan ikke få all deffen når vi trenger den mot alle andre stammer :)
 

CrazyKid

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
7
Jeg satt og nuket fyren i dagevis. Han fikk forsvinnende lite støtte fra resten av stammen. Skammelig lite.

Innledningsvis da jeg stilte dette spørsmålet (som forresten ser ut til å klare å lage litt diskusjon, tenke seg til! Utrolig hva et godt formulert spørsmål kan utrette), ga jeg to alternative forklaringer for hvorfor RUAB fikk så lite støtte:

Hvis dere mener han fikk mye støtte, antar jeg at dere synes det er "mye" relativt til den totale tilgjengelige støttemengden innad i HTB. I så fall kan det se ut som om HTB er strukket for tynt. Fint for oss, synd for dere.

og dessuten var det ruab sitt ønske om å adle seg i safe sonen. ikke noe vi sa han trengte...
 

roxor

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
81
nå har det seg også slik at vi har en halv verden med front. Ruab kan ikke få all deffen når vi trenger den mot alle andre stammer :)
Fint å få bekreftet at dere sliter med å skaffe nok def! Det er oppmuntrende for alle oss andre.
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
Er usikker, så kan ikke gi noe bildebevis på dette ;) men tydligvis farma "nok" for hans egen del :eek:

Når starter neste "aksjon" mot meg?
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
en fyr som heter Ola, som jeg ikke kjenner til.

PS: fikk aksjon mot meg i dag :eek:

Hvem spiller på Legacy?
 

Prin

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
30
Hvordan gikk Aksjonen dg44?

Har ikke noe svar på spørsmålet ditt, men vil vite det også, så hvis noen vet så si det :)
 

Destructere

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
83
Ser ut som aksjonen gikk bra (for Stian sin del ((dg44 ja)) :)

Nå har ikke jeg spilt v27 og heller ikke følgt noe særlig med på verden, men fikk en liten heads up idag da jeg ble forsøkt rekruttert nok en gang til denne verden :rolleyes: Men jeg må si dette ser ut som en spennende verden. HBT leder fortsatt poengmessig på tabellen, men mister stadig flere byer. Tyder dette på at stammen er på vei nedover? Og det er flere stammer på tabellen som kan ha en sjanse for å komme ut på toppen, selv om Cllect har en klar poeng fordel ovenfor de andre under dem.

Men som sagt så kjenner jeg ikke til verden godt nok. Er dette fortsatt en alle vs HBT verden, eller er det flere stammer som er mot hverandre? Jeg håper for all del at det ikke blir en alle mot en stamme verden, hvor de til slutt vinner og merger sammen. Ikke ødelegg .no mer en den allerede er :p Men ønsker alle lykke til videre med en spennende verden! Håper å se en stor stamme krig hvor det er mer alle mot alle :D

Vet det ble flere spørsmål her og litt sånn off-topic iforhold til tråden, men tenkte det var greit med litt liv på forumet! ;)
 

Prin

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
30
All aktivitet er god aktivitet på forumet Destructere :) Har du bestemt deg for å komme tilbake?
 

Olve

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
407
Som svar til Destructere:
Verdenen er ennu mye fokusert på HBT ja, men d kan nok skyldes dem da de har gjentatte ganger backstabba allierte på svarte natten for å adle dem, og hatt episoder med Cllect der i stede for å si at de adlet for nært kjørte aksjon på byene. Derfor er d ennu mye All vs HBT.
Merge seier er umulig da d er en stammelimit på kun 8, må nok noen 20 spillere pr. konto for å klare en merg atm :O
Ser ut til å bli en veldig spennende verden ja, Cllect går stergt men skal ikke si at de er overlegne i forhold til resten.
Kos deg på .net du :)

ser ut som HBT faller, hva skjer? Blir de å oppløse? Slette? Hva skjer :O
 

DeletedUser

Guest
Som svar til Destructere:
Verdenen er ennu mye fokusert på HBT ja, men d kan nok skyldes dem da de har gjentatte ganger backstabba allierte på svarte natten for å adle dem, og hatt episoder med Cllect der i stede for å si at de adlet for nært kjørte aksjon på byene. Derfor er d ennu mye All vs HBT.
Merge seier er umulig da d er en stammelimit på kun 8, må nok noen 20 spillere pr. konto for å klare en merg atm :O
Ser ut til å bli en veldig spennende verden ja, Cllect går stergt men skal ikke si at de er overlegne i forhold til resten.
Kos deg på .net du :)

ser ut som HBT faller, hva skjer? Blir de å oppløse? Slette? Hva skjer :O

vil bare si at det var sagt til cllect at de adlet altfor nærme oss, og at de fikk beskjed om å gi fra seg byene uten mer drama. Etter det jeg forsto, så ga de blanke i det, og nekta å gi tilbake, så ble ikke gjort uten å løse det diplomatisk først. Var bare det jeg ville si, skal ikke kommentere resten.
 

roxor

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
81
Nei nei, vi kom til skade for å sende adelstog på en spiller med et uhell /s

Så klart adlet vi den spilleren (var der jeppex han het?) med vilje. Vi så ikke noen grunn til å anse jeppexområdet som et område dere skulle ha monopol på, sånn helt uten videre... Når ingen grense er avtalt, kan man i teorien adle hvor som helst. Og en spiller som ligger mellom de to allierte stammene er jo ganske åpenbart fritt frem å adle for begge parter.

Deretter angrep dere oss uten å ta dere bryet med å avslutte alliansen først. Som et resultat er dere nå i to kriger: "superalliansen vs BHT" og "Cllect vs BHT/RSC".

Lykke til.
 
Topp