Spørsmålsrunde

HeLLoWeeN

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
253
Den ene tingen jeg ville endret på er at ZombieFred forble i Cllect. Rett og slett fordi jeg finner dere i Cllect som gøye mennesker å skrive med. Konsekvensen av denne endringen ville vært total rævkjøring av HBT, men også av ZombieFred da kontoen ville vært helt uten dekning av stammen.

Hvis du kunne byttet ut én konto i din egen stamme, hvem ville du byttet ut? Hvilken konto ville du hatt inn istedenfor denne spilleren?
 

Pettulf

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
38
Hvis jeg absolutt måtte tror jeg ville valgt Sau1 pga Erlend55 er IRL venn og Sau1 har rett og slett minst poeng derifra.

Kontoen jeg ville hatt inn i stammen er rett og slett mrmalle rett og slett for å få denne kontoen på samme side som oss siden han ligger i clusteret våres og kunne vert greit å hatt den kontoen i stammen hvis han er lojal, det er min betingelse isåfall.

Hvem er i krig mot hvem atm?
 

Shoeless traveler

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
11
cllect vs hbt og sds
sds vs alle untatt th og hbt
hbt mot ingen(untatt de de velger å kanselere alliansen og adle midt på natten)
 

Pettulf

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
38
Gir det 1 uke.

Hvem har størst sjangs å stå igjen som seier på v27 og hvorfor?
 

lolslols

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
5
Cllect akkurat nå fordi de er størst, har tatt mange byer fra HBT over lengre tid og er eksperter i skittent spill.

Hvis HBT klarer å ta totalt 100 byer fra Cllect, når skjer det?
 

Jato Link

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
590
Jeg har 110 byer, så hbt klarer nok å adle 100 av dem så fort de har aksjon mot meg.

Vil det at TLOU nå forsvinner være av betydning for forholdet mellom HBT og SDS?
 

Groverud

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
38
Nei, de tørr ikke risikere at vi øker avstanden ned til rank 2-3 enda mer :eek:

Når skal HBT få ut fingern å sende litt tog på oss istedenfor å bare sende nukes mot våre off byer? ;)
 

Kalou

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
160
Jeg tipper det blir til helgen.

Hvorfor er bobil så gira på å vinne v27 når det finnes mange andre verdner han kan vinne?
 

bobil

Moderator
Seniormoderator
Reaksjonspoeng
328
Fordi han har brukt mye tid og pæng på v27, og vil ikke spille mer etter v27.

Kommer HBT til å ta rank 1 igjen?

-A
 

Kalou

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
160
Ja, de kan ta rank 1 dersom den "planlagte" mergen med SDS blir gjennomført. Men etter hva jeg har fått med meg så begynner begge sider å bli lei av hverandre.

Er verden 27 mer spesiell enn andre verdner? I så fall, hvorfor er den mer spesiell enn de seneste verdnene?
 

Exodus

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
30
Har vært mer aktivitet en på lenge.
+ At stammen som ledet hele pre/mid game gikk skeis.

Er V 27 avgjort?
 

Kalou

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
160
62929882.jpg
 

Shoeless traveler

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
11
Ser ut til at sdBT har sluttet å tomle nå, men fortsatt 7 uker for sent.

Hva var den utløsende årsaken til at denne verdenen hadde et så mye høyere forumaktivitet?
 

MariusN

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
221
I forhold til v26, definitivt pga v26 var en sjukt ræva verden hvor ingen gadd å spille.

Hvor lenge til Storebror har rank1?
 

Prin

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
30
Kan noen forklare hva som har skjedd de siste dagene? Og Roxor trenger ikke å høre "De ga opp siden de er drid"
 

Kalou

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
160
Det er forsåvidt det eneste riktige svaret da.

Av det jeg har fått med meg valgte Olve og Benja å gi seg etter aksjonen HBT og SDS hadde mot oss. Grunnen deres var at HBT ikke deltok i like stor grad som var forventet fra dem. Noe som er relativt fair ettersom HBT aldri har hatt en skikkelig aksjon mot oss. Da våre småfugler fikk vite at det kun var Kjetil igjen på kontoen, satte vi et visst trykk på kontoen i håp om at den ville falle sammen. SDS prøvde å reparere skadene ved readling, men vi hadde allerede rukket å lage nok deff til å snipe og stacke de forsøkene som kom. Disse readlingsforsøkene og motpresset fra SDS varte i tre dager før den ene etter den andre gav opp. MiSoSi sendte alt av tropper fra alle slags byer på oss før de ble totalt inaktive. Det samme gjelder Vivaldi. Resten av SDS virker resignerte, selv om Pettulf har prøvd seg på noe barbarstunt nå. Poenghore har vel også gjort en readling eller to.

Jeg vet ikke om noen andre har en bedre og mer utfyllende forklaring enn meg? @Olve @benja81 @misosi @Vivaldi @memelord @Pettulf
 
Topp