Spørsmålsrunde

Chaosisalex

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
688
Nå glemmer dere spørsmål da!

Men er ikke så vanskelig å se at det går den veien det går siden MK har jo understamme + allierte/samarbeidet med rank 3 stammen i tillegg som er den eneste stammen med størrelse utenom Sense på v29 til å gjøre motstand mot MK.

Ryktes også dere har spion i Sense, noe som gjør odd'sene enda større til deres favør.

Har dette vært en rettferdig krig?
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
på ingen måte.



Men har det noen gang vært en rettferdig krig her på TW eller i verden generelt?
 

Chaosisalex

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
688
v20 husker jeg godt, der var det meget rettferdig til den ene siden kjempet hardest og vant :)

Blir v30 mer spennende?
 

The Real Don

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
36
Hverken understammen eller BNP (som vi har iap med av en eller annen grunn) har på noen som helst måte hjulpet til i krigen.

Jeg kan garantere deg at vi ikke har spion i noen som helst stamme, heller ikke Sense ;)


Men; Nei, v30 blir sikkert enda mindre spennende. Satser heller på action under neste HP runde :)

Er V29 egentlig ferdig?
 

Jato Link

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
590
v20 husker jeg godt, der var det meget rettferdig til den ene siden kjempet hardest og vant :)
nah m8, for mye tribalhugs. En familiestamme vant v20. (Men de som kjempet hardest vant fortjent!)

V18 var bra. V27 var faktisk ikke så verst, når sant skal sies.
 

Kreiz

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
254
Merkelig at en av deres spillere skrev til en av våre "ryktes Coller aksjon" ca 30 minutter etter jeg skrev rundskriv der jeg satte dato på neste aksjon og kjørte nukecount.
Også merkelig at flere av de som har fått stack pga de har aksjon mot seg har uttalt at med en gang det stod på forum at byene fikk stack ble de helt ungått.

Enig med deg Jato. Finnes allerede et spill som heter tribalhugs, er en del som har skrevet inn feil URL-adresse og endte opp her.
Likte og v27 godt. Samt v25 bortsett fra helt i slutten da.
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
Jeg kan svare på hvorfor jimmy hadde så mye def samt andre front byer.

Er safe byer bak som sender til front er ganske normalt ^^

Istedenfor som dere gjør det. Med at grunnmuren og sonic stacker sine bakre byer ^^
 

The Real Don

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
36
"Ryktes coller aksjon" hadde kanskje noe å gjøre med at samtlige i fronten hadde 300+ fakes mot seg.
 

Kreiz

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
254
Jeg snakka om våre spillere nicehunter, ikke deres.
Var ingen som faket da, som jeg kan se daglig pga kommandodeling.
 

Nikkox

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
4
Jeg kan i hvert fall trygt si at jeg ikke har fått vite noe om en spion.
Så hvis det skulle være en eventuell spion, så må det være en eller flere enkelte i MK som holder det skjult.
 

Kreiz

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
254
Gratulerer med vel fortjent seier til Mikkes Klubbhus! Stammen som la mest tid ned til v29 vant, så veldig rettferdig :)
Håper dere nå blir å satse på v30. Blir nok en mye mer artig verden det. :)
Gjetter det blir den siste verdenen med såpass mange rutinerte spillere, så er nok verdt å spille der. Hadde vært artig om dere og kjørte på der, så vi får en mest mulig artig verden!
 
Sist redigert:

The Real Don

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
36
Kjekt å lese! Har vel en liten rengjøringsjobb igjen på v29, og sikkert en liten kamp om førsteplassen, så får vi se hva det blir til på V30, var gøy å spille mot dere i Sense ihvertfall :)
 

Jato Link

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
590
Stammen som la mest tid ned til v29 vant, så veldig rettferdig :)
Nesten som om det er et mønster...
Håper dere nå blir å satse på v30. Blir nok en mye mer artig verden det. :)
Gjetter det blir den siste verdenen med såpass mange rutinerte spillere, så er nok verdt å spille der. Hadde vært artig om dere og kjørte på der, så vi får en mest mulig artig verden!
Hva får deg til å tro at kvaliteten vil synke mer mellom v30 og v31 enn mellom to hvilke som helst andre verdener?

PS: hvis vi vil ha artige verdener må stammemedlemsgrensen presses nedover mot ~5. Flere stammer, mere søl. Det liker vi.
 

Kreiz

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
254
Fordi det er nok siste verden med et rundt tall. Folk har en tendens til å returnere til de serverne der, litt som jubeleumsgreier. Snakket med et par gamle kjente navn som har funnet ut de de ville ta en liten retur nå på v30, flere under fakenicks. Også har vi jo en del medlemmer fra 3.14 som returnerer.
Kan jo og se forskjellen på forumaktiviteten på v30 til nå og de siste verdenene som er. Veldig godt tegn det.

Enig i stammemedlemsgrensa ja, den meningen har jeg hatt en god stund. Kan dog kanskje bli en del tribalhugging da. Hjelper uansett lite å klage over det på v29 sitt forum?

Poenget mitt er uansett at jeg tror v30 blir en ganske artig verden sammenligna med det som har vært etter v25. My opinion.
 
Sist redigert:

Kreiz

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
254
Håper du spiller og at du til en forandring ikke adler 40-50 barbs som du gjorde på v27, eller så si slutter midt i en krig som på v25. :)
 

Jato Link

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
590
Hahaha touché! Krigen var 90% vunnet da jeg ga meg på v25 da, etter å ha lagt ned en svært god innsats tidligere på verdenen. Men cleanup-fasen av spillet har alltid vært min akilleshæl, det er helt riktig.

V27 drev jeg bare og kuket rundt, det har du helt rett i :D Men jeg står like fullt igjen som vinner på begge verdenene.

Det var forresten ikke meningen å høres så sarkastisk ut i forrige innlegg, selv om innlegget unektelig gir uttrykk for en aldri så liten kritikk av tendensen din til å være litt hot and cold, og gjerne da mest cold når det stormer som verst (med noen viktige unntak). Jeg unner deg virkelig å vinne en verden med originalkontoen din, og v30 ser lovende ut for deg. Masse lykke til, jeg er 100% sikker på at du vinner v30 så lenge du spiller smart og spiller jevnt
 

DeletedUser

Guest
Slemme-Jato :eek:
Jeg har ikke stått som medlem av vinnerstamme siden v16. Over the top much? Nææææh
 
Topp