Spørsmålsrunde

Kreiz

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
254
Ting roer seg ned når Heskey har mistet clusteret i øst. Dyrbar men nødvendig aksjon som dere måtte gjøre.

Bare ene av stammene har kjørt aksjon, men det er bare 7 byer i differanse på hvem som har adlet mest. Hvorfor det? Kommer det til å endre seg?
 

The Real Don

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
36
Vi traff mange stacka byer, og ja, det kommer til å endre seg, vi kommer til å adle mye mer :)

Kommer heskey seg noen gang opp på topp 5 igjen på v29?
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
Det kan godt være spørsmålet er motivasjonen ^^

Du kan lage din egen stamme og ta med 5 stykk. Hvem hadde du tatt med?
 

Mr Burn

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
3
Jolteon og Nikkox. Trenger bare de to :rolleyes:

Når skal Sense svare på aksjonen som har vært?
 

Markus den feite

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
23
Tror egentlig ikke det kommer noen stor motaksjon jeg, ser ut som Sense ikke bare har svidd av deffet sittt^^

Hvem av -Coller og Grunnmuren er første mann ut av Topp10?
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
Trolig snart. Tror ikke dem vil gi seg uten noen form for kamp ^^


Hvor lenge vil sense overleve?
 

DeletedUser

Guest
5mnd, 2uker, 1dag, 21t og 22min.

Er de eldste best? Svar med grunnlag, takk.
 

The Real Don

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
36
Nei, er bare å se på krigen mellom MK og Sense, de gamle traverene blir overkjørt og new kids on the block leverer stadig varene.

Er det noen stammer utenom MK/Sense som har mulighet til å stikke av med seieren? Isåfall hvilken?
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
kremt jeg er en oldis og topper v 29 ^^

anyway Om etriuss hadde vært iBNp hadde jeg gått for dem. Men kanskje House Stark. Dem står sterke sammen og kjører et veldig kollektiv system som funker bra for dem.

Hvem på topp 5 er svakest spill messig?

 

Kreiz

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
254
Don Jon eller Nikkox. Minst rutine blant dem.
Tror forresten forskjellen er at flere av de såkalte gamle traverne i Sense har hovedfokuset på en annen verden, mens dere fokuserer mest her?

Klarer Sense å gjøre noe med rankingen, eller blir det bare å fortsette?
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
Jeg spiller bare v 29 så der har du svaret ^^

Jeg tror absolutt dem kan gjøre noe. Problemet er vel at dem lar den synke uten og prøve noe. Er slik jeg føler det iallefall. Aksjonen min mot henrikgh idag kan sies og være delvis halvhjerta men jeg gikk ut med det 3 byene jeg skulle ha ^^


Kan -Coller og grunnmuren snu sense skuta?
 

-TK-

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
250
Helt klart. -Coller og Grunnmuren er helt klart en av de bedre jeg har spilt med opp igjennom årene så er det noen som er kapable til det er det de. Spørsmålet er kun om tiden strekker til.

Noen som har konto til meg?
 

grodi

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
17
Jimmy.

Noen som gidder å vere journalist og tar på seg rollen for noen cheeky intervjuer med spillere? (Og deretter legge de ut på forum da naturligvis.)
 
Topp