Spørsmålsrunde

Kreiz

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
254
Du har faktisk rett der når jeg tenker meg om. Har aldri vunnet med Kreiz kontoen (enn så lenge, .net går jo rimelig greit)
Har vel spilt hver verden siden min retur på andre kontoer en Kreiz, bortsett fra v23. Akkurat det hvor jeg vinner er ikke noe jeg har tenkt på så mye før nå, så må vel gjøre det også før jeg kaster inn håndkleet.

Skjønner ikke helt hvordan jeg var cold når jeg gratulerte de med seieren. De ga mye mer tid til verdenen en vi i Sense, og var en vel fortjent seier, unner de den. Har alltid hatt den formeningen at de som legger mest tid i spillet gjør det best, bare man har visse nødvendige grunnferdigheter selvfølgelig. (selvfølgelig en del unntak her og der da.).
Litt attitude på forum er jo bare for å gjøre ting litt mer fun. (i alle fall for meg). Hører litt rykter her og der at flere i v27 chatten deres irriterer seg over den:rolleyes:
 

Jato Link

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
590
Med at du er hot and cold mener jeg at du i perioder er megaaktiv, mens du i perioder kan forsvinne helt. Ofte er periodene du er aktiv - eller "hot" - tilfeldigvis også de periodene alt går bra for stammen din, mens hvis stammen sliter har du en tendens til å bli mer fraværende - mer "cold".

Attitudes kan jeg sette pris på, jeg har plenty med det selv også.
 

Kreiz

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
254
Skjønner at du ikke har hatt peiling på hva som har skjedd på v29.

V27 mistet jeg all motivasjon etter fiaskostarten da jeg undervurderte et fakenick (deg) og ble backtima. Deretter ble jeg overtalt til å spille videre, men fant aldri motivasjonen igjen. Du av alle burde jo vite hvordan det er og ikke ha motivasjon, og hvilken utfall det kan få.
 
Topp