Spørsmålsrunde

Andreas55

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
215
Tror jeg. Føler jeg har fått noen angrep inn de gangen jeg ikke har sendt noe :rolleyes:

Når er v30 ferdig ?
 

bergumsen1

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
7
Når kreiz ikke gidder å forsvare seg mer :)


Når kommer neste innlegget som ommhandler meg på forum :)
 

Stryper

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
18
Da har Stryper blitt lagt som slett,da jeg syns det var en uhyggelig situasjon på dette forumet som fikk meg til og få dårlige tanker!
 

kano-kari

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
30
Siden dette er spørsmålsrunde og ikke GPP tenkte jeg at jeg skal begynne på det threaden var laget for.

Kommer Izya noen gang til å gå over meg på poeng?
 

IzYaBoi

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
168
Jobber med saken, men vanskelig med så mange def spillere som naboer. Så tar nok litt tid ;)

Prøver Stryper å baite folk til å angripe eller har han gitt opp på å prøve å bytte side?
 

Stryper

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
18
Jobber med saken, men vanskelig med så mange def spillere som naboer. Så tar nok litt tid ;)

Prøver Stryper å baite folk til å angripe eller har han gitt opp på å prøve å bytte side?

Nei min store drøm det

Når tar noen over 1.plassen min?
 

Kalou

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
160
Det går an å ende på rank 1 ved verdensslutt uten å bruke de nyeste premiumfunksjonene. Premiumkonto og farmeassistent må man dog ha, jeg godkjenner også kontoadmin dersom folk ønsker å bruke det. Halvering, kjøp av ressurser og drit + lort er naturligvis ikke med i beregningen.

Kan noen fortelle meg litt om diplomatiet på verdenen i korte trekk?

Edit: Ser jeg er veldig sein. GoT kommer ut januar 2019 (lol, jeg vet ikke)
Edit2: Ser nå at jeg har svart på siste spørsmål på side 1, lol igjen.
 

KelTHuzad

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
141
Jobber med saken, men vanskelig med så mange def spillere som naboer. Så tar nok litt tid ;)

Prøver Stryper å baite folk til å angripe eller har han gitt opp på å prøve å bytte side?

Er ikke at du har mange def-spillere som naboer. Det kalles å få litt motstand. Er slutt på alle gratis byene du har fått til nå.

Diplomatiet på denne verdenen er helt perfekt på alle mulige måter. :eek:

Hvem gleder seg til sesong 8 av Game Of Thrones? :confused:
 
Sist redigert:

IzYaBoi

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
168
Er ikke at du har mange def-spillere som naboer. Det kalles å få litt motstand. Er slutt på alle gratis byene du har fått til nå.

Gratis byer? Vet ikke om du er misunnelig på folk som adler eller om din formening faktisk er at jeg bare adler gratis byer? Du tar uansett ganske feil, også å si at jeg ikke er omringet av def-spillere er feil. Det vet du godt. Hadde vært fint om du holder disse dårlige forsøkene på å snakke stygt/terge meg av forumet. Tror ingen andre bryr seg. Kan jo quote Andreas her ''Voks opp'' - Andy 2017
 
Sist redigert:

Problem?

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
Gratis byer? Vet ikke om du er misunnelig på folk som adler eller om din formening faktisk er at jeg bare adler gratis byer? Du tar uansett ganske feil, også å si at jeg ikke er omringet av def-spillere er feil. Det vet du godt. Hadde vært fint om du holder disse dårlige forsøkene på å snakke stygt/terge meg av forumet. Tror ingen andre bryr seg. Kan jo quote Andreas her ''Voks opp'' - Andy 2017

Må svare på spørsmålet da..
 

Andreas55

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
215
Klassisk... eller pop

Burde de skandinaviske landene forme Kalmarunionen igjen ?

NB: Knightfall er ikke en HBO serie. Det er fra skaperne av Vikings aka History Channel.
 

bergumsen1

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
7
Ja det burde du :D



Hvem i Nice ender opp som den siste spilleren i Nice etter å ha innadlet alle andre i Nice :)
 

bergumsen1

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
7
Sån runt regnet 5 etter de siste natteadlingene til Kreiz

Hva er det med dansker, og å være elendige til å time
 
Topp