Spørsmålsrunde

Trymyboiii

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
20
Hvorfor er nattbonus inaktiv? Imo er det ingen grunn til å ha den av... Grunnen til at den er der er jo så "vanlige" spillere kan spille tribalwars uten å ha syke døgnrytmer å miste allt mitt på natta mot folk med duals.
 
Sist redigert:

Exodus

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
30
E9.
Klager ikke på at ny verden er oppe å går.
MEN .no har en utfordring med spillermassen.
Så dere har en jobb med å legge tilrette for at spillere som ikke har duals eller tid til å sitte på 24/7 har en mulighet til å overleve til midgame.
Har sett frem til ny verden lenge nå. Men uten nattbonusen kommer ikke jeg til å gidde.
Har ikke tid eller mulighet til å være online hele natta.
 

Jehovas Vitner

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
48
Det å stå opp midt på natten når det kommer angrep er en morsom del av tribal wars! Husker for noen år tilbake da var mange verdener uten nattbonus, det var veldig gøy å våkne om morgenen etter å ha blitt adlet litt i løpet av natten, det er en del av dette spillet! :p

Det handler om å ha gode varsler på mobilen, og å få tid til å ta seg noen ettermiddagslurer slik du klarer å stå opp midt på natten når varslene kommer inn, ser frem til et søvnløst år!
 

Reisverket

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
203
Dette er en klassisk spørsmålsrunde tråd, og var ikke ment for å diskutere innstillingene. Men kort fortalt kan man si innstillingene er basert på et gjennomsnitt av hva flertallet av brukerne har gitt uttrykk for at de ønsker seg.

Blir det mange premadestammer?
 

Kreiz

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
254
Få som alltid. Stammelimit på 5-6 spillere hadde gitt flere gode stammer.

Skal man starte på v31 og, eller gi andre en sjanse?
 

bobil

Moderator
Seniormoderator
Reaksjonspoeng
328
Starte på v31 og selge ress...

Er all ressen kjøpt opp?

Eller kan jeg gå inn å kjøpe meg til rank 1 i noen dager?

-A
 

konrax

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
240
Synes fordelingen på toppen er litt bedre... Selvfølgelig noen som skiller seg ut, men du har ikke de enorme forskjellene på starten. Det liker jeg :)

Hvilke stammer har kommet for å bli? (altså hvilke stammer kommer til å vare og ikke bare blir oppløst de første ukene)
 

konrax

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
240
Vanskelig å si. Kommer helt ann på om den som først har mulighet til adels benytter seg av den, eller går for å bygge opp hovedbyen godt først. Likevel ser det foreløpig ut som det blir en kamp mellom top 3

Når bryter den første krigen ut, og mellom hvilke stammer/spillere?
 

Jehovas Vitner

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
48
Den første krigen bryter ut om 3 uker. TPT vs New

Hvilken spiller på topp 5 har du mest troen på vil gjøre bra på v31?
 

Regal

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
83
Har mest trua på sengångaren (jimmy) Heia Kalmar!!

One Direction eller Justin Bieber? :*
 

Coon

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
64
Kiss såklart, hvem ellers.

Hvem av topp 3 er ikke der om 3-4 uker?
 
Topp