Spørsmålsrunde

memelord

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
36
Det var dødt helt til du dukket opp <3

Hvor sannsynlig er det at jeg får sneket meg inn i Hamsun på en skala fra 1 - Eulers tall?
 

Kreiz

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
254
Tror nok ikke det, men tiden får vise :p

Blir dette en 1v1v1 mellom toppstammene, eller får vi en ny 2v1? Kanskje flere "lavere" stammer inviteres inn i krigen og???

Noen liker å være 5 ganger større en fienden. Fint med en sikkerhetsmargin, kan jo risikere å få en seier man må krige for :eek:

e

Hvem på top 10 har mørkest fremtid ?

Skandyzz

Når får vi en verden uten sånn her dritt?
 

memelord

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
36
En verden uten urettferdighet vil aldri finne sted, ikke i det virkelige liv og ikke på tribalwars. Det vil alltid være dritt. Rådet mitt til deg er at du starter å smiske med .no-eliten, slik at du selv kan komme med i en premade med de beste spillerne. Før du vet ordet av det vil du vinne verden etter verden lekende lett, og du vil få en frodig forumsignatur.

Er det forbudt for meg som norsk statsborger å dra til Nederland for å røyke hasj?
 

Regal

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
83
Fuck hasj dude, er jo gress som er the real shit :rolleyes: og nei, tror ikke du får noe problemer med mindre du prøver å smugle med deg noe hjem :D Eller har tenkt å avlegge urinprøve hjemme i Norge i nærmeste ettertid ;)

Flere enn meg som kjører fakenick neste verden? :)
 

konrax

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
240
Kanskje, kanskje ikke.... Får se da vettu ;)

Ærlig mening om ufrivillig internadling :p
 

memelord

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
36
...what?

Har et eneste medlem av Hamsun-stammen i det hele tatt lest "Markens grøde"? Hvis ingen av dem har det så forlanger jeg et navnbytte snarest
 

Dragelabb

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
8
Har ikke mange nok inntrykk av folk ennå til å kunne gjøre meg noen ordentlig vurdering på dette tidspunktet, så det blir vel den som har gitt meg flest inntrykk: Pelle.

Mest overraskende hendelse den siste uken?
 

halkver

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
15
Tror ikke det har vært noen hendelser de siste ukene.

Hvor mye penger har du brukt på tw?
 
Topp