Det Chaosisalex sier stemmer.
Jeg var aktiv med på å reforme stammene, jeg ga beskjed flere ganger om å ikke kjøre solo løp mot Themis eller andre. Dette ga en del spillere blanke i, hvor mange nukes ble kjørt i veggen til Pål uten mål å mening. Dere fikk kanskje ut litt frustrasjon. Men kjenner jeg Pål, noe jeg ikke gjør. Så tenker jeg han lo godt. Det gjorde i hvert fall jeg.
Jeg satt opp en plan for dere.
1. Bytt navn på stammene til noe felles.
- For å unngå situasjoner som claims for å få en fordel over andre stammer - I alliansen. I hvrtfall når jeg spurte om vi kunne ta 4 byer, som Berm (Themis, Puppet) tok 5-6 dager etter jeg spurte. Dette var i tillegg tomme byer. Skammelig. ( Ludvig Hei.)
- Roe ned smygende tetteske. Å gå offentlig ut med at han skal ta meg når vi er alliert i mange uker etter allianse er lavmål. Hvorfor brøt ingen ledere inn her? Fordi jeg gikk litt langt når det gjaldt Johnern? pff. Smygende er bare butthurt fordi hans leder egenskaper er mer dårlig enn søppel. Å det har jeg latt han høre.
2. Sett opp 2 gruppe ledere i vær stamme
- Som har oversikt over hva 4 vær i stammen har av off/def. I tillegg til at det er lettere å gi beskjed til disse potensielt 14 gruppeledere om orde de skal gi videre til sine unders. som f.eks claim liste, nuke, prenuke osvosv.
- Gjøre det lettere å koordinere angrep når det er snakk om så mange.
3. Ga beskjed om at å starte en aksjon mot Berm før dette var på plass var idiotisk. ( flere som ga blanke i dette, hvor mange byer fikk dere?
4. Don Jon gjorde ingenting, Karsk gjorde ingenting, Jaggy var afk til han startet å motarbeide reformen. Når den allerede var i gang. Smygende gidder jeg ikke nevne mer. Sau1 gjorde vel strengt tatt ikke mer enn å snakke litt her å der. ellers var han også ikke tilstede. Freshaj har null erfaring, så gjorde det jeg kunne.
Alternativet var. Å bli overkjørt av Berm. Så denne komme fra lang avstand. Når jeg forlot stammen fikk jeg PM fra en del folk.
"Du er konge" "kom tilbake du er den eneste som får ting til å rulle" "Mrzhalt for president". Mens enkelte sier alle i allianser hater meg offentlig. Så hvorfor skulle jeg giddet å fullføre prosjektet mitt? Mitt tips om dere vil vinne på v35. Ikke la ubrukelige stamme ledere styre dere. Da blir dere ræv kjørt.
Sammendrag.
Berm vant ikke fordi de spilte bra. Men fordi dere ikke gadd å gjøre mer enn å sitte på ræva å la det skje - sikter til alle stamme ledere nå. Start en katapult aksjon mot pp-horer early game til neste gang, funker ikke det, jobb med andre stammer, legg fra dere krigsøksen(Smygende tetteske), gå mot de store slemme(Berm). Lag regler for claims. Ikke la noen claime en tom by i flere uker frem i tid. som jeg har sagt x antall ganger. Det stagnerer alliansen, å hindrer vekst. Da spiller man for fienden.
"Klarer man ikke få ting til å rulle, så burde man faktisk ikke ha ansvar for noe." - Simen 2018
Så vil jeg gratulere Chaosisalex for et skammelig bra diplomatisk arbeid. Pål for skammelig bra spill. Stian for forsvars koordinering(selv om det ikke var nødvendig.) Johnern for å få gratis byer av pappa. Så resten av Berm/mtk selvfølgelig.
Så vil jeg be Smygende, Ludvig, Graffyz tenke seg litt om hva dere driver med i fremtiden. Dere får ærespris fra meg i dårlig valg. Om dere ikke takler å bli snakket til når dere gjør ting som er på grensen til hjernedødt. Neivel, fortsett med det dere har drivet med på v34
Alle andre ses på v35. GG
Simen out.