2. Jeg hadde på ingen måte anbefalt LVS å vente, vi snakket om ress. pakker og at varehus burde være i 30 før de aktiveres.
3. Han rakk fint å adle grått i mellomtiden.
4. Jeg kansellerte ingenting. Jeg ventet til claimen hans gikk ut, og claimet selv da han ikke overholdt fristen.
"på ingen måte" er ikke korrekt. Det er lett å forstå dine ord som en anbefaling om å vente. Vente i form av å gjøre ferdig noe annet før jeg tok fatt på claimen.
Jeg rakk å adle grått fordi jeg hadde én adels, men ikke noe off. I motsetning til deg brukte jeg ikke noen PP på resskjøp, og hadde dermed ikke samme mulighet til å ha tog og off klart. Selvfølgelig tar jeg kritikk for at min førsteby var en def-by; jeg hadde egentlig ikke planer om å spille lengre enn by nr 1. Det er selvfølgelig min feil.
Og hvorfor adlet jeg grått, lurer du kanskje på? Fordi du høstet bonusbyer på rimmen, og for ikke å bli stengt inne av deg, og for å få en sjanse til å få en bonusby, så brukte jeg sjansen da jeg ikke ennå hadde nok off. Få dager etter hadde jeg off og flere adels, så dette hemmet ikke mine planer om å ta byen jeg claimet.
Kommentar til dine utsagn om pp-bruk: Jeg spurte hvordan du kunne mene at jeg skulle bruke like mange premiumpoeng som deg, uten å kjøpe,
og uten å ha fra tidligere verdener. Du svarte: "Ved å selge? som meg." Selge? men ikke fra tidligere verdener? En ting er sikkert: dine 50K PP kom ikke fra V34.
Og når du er så godt i gang med å legitimere dine handlinger ved å påstå at du alltid sier sannheten og informerer i god tid i forkant: Dette er sitat fra deg før du adlet byen, og før du meldte deg ut av stammen: "
Themis den 11.01. klokken 14:15
Gratulerer med ny by som du sikkert bruker 2 uker på å adle. Synd vi kunne produsert tropper der fra i dag av men sånn er det når egoismen råder."
Jeg ser for meg ditt svar allerede: "Her står det ikke at jeg lot deg ta byen. Jeg lovet ikke at jeg ikke skulle ta den selv, mens jeg fortsatt var i stammen, og uten å si noe som helst."
Jeg ønsker ikke å påstå at du spiller mot reglene, men jeg synes det er helt latterlig at du presenterer seg selv som ærlig og redelig, når du så tydelig spiller skittent, og skaffer deg fordeler ved å bruke pp. At du bruker pp for å stille likt med topp 20, tross late start, er et helt tragisk argument. Topp 20 bruker også drøssevis med pp, og du ignorerer, eller viser ingen forståelse for, at slike fordeler gir forskjellig utgangspunkt avhengig av om du ligger sentralt, eller på rimmen.
Dette spillet går ut på å vinne, uavhengig av om man spiller skittent eller ikke. Dette mestrer du bra, men ikke prøv å presentere deg selv om ærlig og lojal på offentlig forum. Du får ikke begge deler.
Du kan anse hele denne kommentaren som et spørsmål. Dette er tross alt spørsmålstråden.