Spørsmålsrunde

HeLLoWeeN

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
253
Jeg personlig har nok ranet rundt 800k ressurser hittil på v34, kontoen i seg selv har ranet dobbelt opp. (ca 2 uker etter serverstart, for future reference)

Hvordan ville top 10 sett ut dersom kun PK og KA hadde vært aktivert på denne verdenen?
 
Sist redigert:

konrax

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
240
Kanskje noen få forandringer, men tror også da at de som nå kanskje betaler mer pp for å få ress heller hadde farmet mer altså ;) mange av de tilpasser seg da nok instillingene og er mer ihugget på farminga.
 

Fa Kua

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
372
Jeg personlig har nok ranet rundt 800k ressurser hittil på v34, kontoen i seg selv har ranet dobbelt opp. (ca 2 uker etter serverstart, for future reference)

Hvordan ville top 10 sett ut dersom kun PK og KA hadde vært aktivert på denne verdenen?


Mange som ikke spiller på v34 som hadde spillt, og vice versa, så umulig å si ^^
 

Kleppe

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
101
Siden forrige post ikke endte med et spørsmål spør jeg bare et eget :)

Nå som Inx ser til å falle fra hverandre, hvem står igjen som kan utfordre BERM?
 

Chaosisalex

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
688
Så fort noen i sør-øst skaffer seg adels blir dem vell fort borte vekk.

Hvem blir neste topp 25 spiller til å falle av lasset eller bli adlet?
 

Kleppe

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
101
Kombinasjonen av hvor op pp er early og hvor lett man kan skaffe seg PP late på verdner. Gjør at man med riktig strategi kan "pp-hore" uten å egentlig kjøpe noe som helst pp...

Hvilken spiller som for øyeblikket ikke er på topp 25 kommer til å avslutte verdenen høyest rangert?
 

Kleppe

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
101
Ingen, vi har for mye deff <3

Hvem ender opp med flest motstandere bekjempet?
 

Don Jon

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
54
Sikkert radisson :/

Hvem kommer til å bruke mest penger på dette p2w eventet for å sikre seg noe helt vanvittig med ære?
 
Topp