Spørsmålsrunde

mrzhalt

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
175
De eventsa er bare en penge maskin. Ikke noe mer. Trist når utviklere blir besatt av penger. Men sånn er det. EA 2.0.
Men greit med variasjon. Men det hadde blitt bedre om de fjernet pp fra events.

Hvem syns du har hatt dårligst start på v34?
 

Sau1

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
143
Kan fort bli Sickofarmer om de holder motivasjonen oppe hele verden!

Hvor mye pp trengs for at Holumduden stikker av med seieren?
 

HeLLoWeeN

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
253
Hvis du tenker skillsmessig så vil det bli mrzhalt og -ST-. Jeg ser ikke på noen andre stammer som særlig stor utfordrer i det hele tatt.
Dersom du tenker størst i form av poeng så kan det kanskje være deg, i og med du har brukt uhyrlig mye penger det siste døgnet.

Hva har skjedd med tribalwars og spillerne? Det virker som at alle adler grått og ønsker å få besøk av Luksusfellen...
 

Kleppe

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
101
Tribalwars er i ferd med å bli pay 2 win (ihvertfall frem til late). Events som gir gullmynter, resspakker etc har blitt en så stor boost at man nå kan gå fra 8-30k poeng på en dag, uten å adle ^^

Kommer Innogames til å se dette problemet og gjøre noe med det, eller ler dem hele veien til banken?
 

Kleppe

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
101
Boosten er såpass stor at det kan holde litt, tipper 2-3 uker.

Hvem på topp 10 har brukt minst pp på v34?
 

radisson

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
12
radisson, her ligger vi veldig mye i pluss på pp siden:D

Kan det bli en god krig på V34?
 

mrzhalt

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
175
Ser ut som Simen & co? Kvæna faller litt etter? Men vet ikke hva han sitter på på av tropper å res pakker fra events. Mulig de pp farmer vanskelig å si. Den med minst lommebok havner selvfølgelig ikke på topp 10. Ettersom det er den store PP klage dagen velger jeg å slenge det inn. Bare for at folk skal bli lei av ordet.


Er push konto greit eller ikke etter alle pp funksjoner kom? En rask kommentar bare
 

Chaosisalex

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
688
Synes aldri push kan skal være greit uansett jeg. Hvis du tenker på ressurser som kan deles og tropper.

Early-game kan det ødelegge for mange ved bruk av Push. PP funksjonene er et lovlig aspekt av spillet og vi må eller har lært oss til å leve med det..

Hvem på topp 10 blir adlet først?
 
Topp