Spørsmålsrunde

konrax

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
240
Er vel få som forventer noe av jj94 for tiden :( Regner med at den dagen han satser så får jeg vite det :D

Er v33 mer spennende enn v34?
 

Chaosisalex

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
688
Ja, men regnet med at lederen i :() ville opprettholde fredstiden og gi beskjed om brudd, noe vi ville gjort.

:() Har fått en god start, vil det fortsette?
 

mrzhalt

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
175
Ikke Johnern.

Hvorfor klarer ikke Don Jon, Smygende Pappeske, Captain Crowbar og Karsk å holde ord? Er de virkelig så desperate at de må lage faen?

Mister all respekt for denne type skittent spill. Tåpelig spillestil. Om dere kun klarer å tenke 2 dager frem i tid har dere et problem. :rolleyes:
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Fordi det ville vært taktisk uklokt, hvertfall i det korte løp (denne verdenen).

Hvorfor er spillere så opptatt av ære når verdenshistorien viser svært få tilfeller av en rettferdig overgang til krig?
 

Don Jon

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
54
Ikke Johnern.

Hvorfor klarer ikke Don Jon, Smygende Pappeske, Captain Crowbar og Karsk å holde ord? Er de virkelig så desperate at de må lage faen?

Mister all respekt for denne type skittent spill. Tåpelig spillestil. Om dere kun klarer å tenke 2 dager frem i tid har dere et problem. :rolleyes:

Hva har jeg gjort?
 

mrzhalt

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
175
Fordi det ville vært taktisk uklokt, hvertfall i det korte løp (denne verdenen).

Hvorfor er spillere så opptatt av ære når verdenshistorien viser svært få tilfeller av en rettferdig overgang til krig?

Så med andre ord, du vil ha allianser å diplomati som har null verdi? Bare prat å tomme løfter? Da er det ikke vits med diplomati.
Nå syns jeg du er taktisk tullete.
 

mrzhalt

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
175
Jeg forstår fortsatt ikke hva jeg har gjort, prøv å være litt mer presis og litt mindre dramatisk plz

Om du ikke skjønner hva du har gjort, når dere fikk tidenes krigserklæring med x antall punkter på hva du og dere i CUP/Inx gjorde. Så kommer du aldri til å skjønne det.
 

Don Jon

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
54
Om du ikke skjønner hva du har gjort, når dere fikk tidenes krigserklæring med x antall punkter på hva du og dere i CUP/Inx gjorde. Så kommer du aldri til å skjønne det.

Vi adlet ikke jimmy eller robur? Er det skittent spill? Vet ikke noe som helst om hvem som stacket han, har du bevis på at det var noen i CUP? Hva er det jeg har gjort som er skittent spill?
 

mrzhalt

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
175
Vi adlet ikke jimmy eller robur? Er det skittent spill? Vet ikke noe som helst om hvem som stacket han, har du bevis på at det var noen i CUP? Hva er det jeg har gjort som er skittent spill?

Bergen17 stacket han. Skal du virkelig leke dum? Selvfølgelig vet jeg dette. Men gidder ikke snakke med deg mer, vi får ta det ingame med tropper. Du har tydeligvis en form for sperre. ;)
 
Topp