Spørsmålsrunde

a new world

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
45
Vi adlet ikke jimmy eller robur? Er det skittent spill? Vet ikke noe som helst om hvem som stacket han, har du bevis på at det var noen i CUP? Hva er det jeg har gjort som er skittent spill?
Vi fikk dagens angriper, robur fikk dagens forsvarer og bergen17 fikk dagens støttespiler den dagen, tilfeldig? Neppe.
 

Don Jon

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
54
Bergen17 stacket han. Skal du virkelig leke dum? Selvfølgelig vet jeg dette. Men gidder ikke snakke med deg mer, vi får ta det ingame med tropper. Du har tydeligvis en form for sperre. ;)

Jeg kom hjem fra Singapore i dag, har vært på reis siden 17. Desember, er innpå kanskje 20 minutter dagen, er ikke mye jeg får med meg. Jaja, du har aggresjonsproblemer, lykke til i livet og ingame
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Så med andre ord, du vil ha allianser å diplomati som har null verdi? Bare prat å tomme løfter? Da er det ikke vits med diplomati.
Nå syns jeg du er taktisk tullete.

Man inngår allianse og holder den gjerne sålenge den er til nytte for begge parter, det har derfor en verdi selv om det bare varer for en midlertidig periode. Med mindre man smelter stammene sammen såklart.

Føler dog at det nå spores litt av her, ta det i en diskusjonstråd så vi kan holde denne tråden etter formålets mål?
 

mrzhalt

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
175
Jeg kom hjem fra Singapore i dag, har vært på reis siden 17. Desember, er innpå kanskje 20 minutter dagen, er ikke mye jeg får med meg. Jaja, du har aggresjonsproblemer, lykke til i livet og ingame

Da burde du gitt ansvaret til noen andre en Smygende pappeske, som bare roter til alt. Du er leder i stammen din, å skylde på ferie å andre funker ikke. Det du gjør nå er å skylder på Smygende pappeske og evt andre som har hatt ansvaret. Ikke sant? Det høres svakt ut i mine øyer. Jeg har nok ikke aggresjonsproblemer, er bare dritt lei av ledelsen i MBMA, CUP/INX og kjente ledelsen i Glede er ute å kjører mtp valg og diplomati.

Kanskje jeg hadde spilt med dere mot BERM, om det ikke var for alt det pisset dere drivet med. Jeg sier JEG fordi JEG er leder i ST.

Gjør deg selv en tjeneste å gå inn som understamme i SVELE å la de styre skuta. De klarer faktisk å ta ansvar, å holde avtaler. Etter det jeg har forstått.
 

johnern

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
54
Fordi du visste manglende tropper og et svakt forsvar. Var gode minner til gamle dager med #poenghoring som en gyllen tagg.

Når skal BERM slå tilbake?
Jeg sov desverre 20 minutter for mye igår, hadde jo snipet alle toga dems og ingenting ellers :eek:
 

Sau1

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
143
advarte deg da ganske godt i går John! :D

Hvorfor reagerte du ikke da jeg skrev "starter aksjon nå! :)" og sendte avgårde et fake?:p
 

Kleppe

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
101
er ikke rart om john mistet byer senere når samtlige byer med nevneverdig med tropoer ble tatt og det deretter kom et splitta tog ( som ble snipet)....

Taktisk lurt av glede å bryte iap uten varsel, tviler på at det hadde gått like godt om BERM hadde hatt 48 timer på å samle seg på ^^ John hadde jo mesteparten på vrak stakkars :p
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
er ikke rart om john mistet byer senere når samtlige byer med nevneverdig med tropoer ble tatt og det deretter kom et splitta tog ( som ble snipet)....

Taktisk lurt av glede å bryte iap uten varsel, tviler på at det hadde gått like godt om BERM hadde hatt 48 timer på å samle seg på ^^ John hadde jo mesteparten på vrak stakkars :p

Speiderrapps viser vel da tropper som: "enheter utenfor:" --> John kan ikke hatt mye tropper på vrak
 

johnern

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
54
Eneste grunnen til at det forsvant en by kl 08:53 eller når en det skjedde. Var fordi han splitta toget med 900 enheter utenom nuket sitt.. så de ble sett på som grønne angrep via vaktårnet som var i byen.
 

johnern

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
54
advarte deg da ganske godt i går John! :D

Hvorfor reagerte du ikke da jeg skrev "starter aksjon nå! :)" og sendte avgårde et fake?:p
Men du er til tider en liten tøysekopp ^^ så tenkte ikke stort over det hehe
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Eneste grunnen til at det forsvant en by kl 08:53 eller når en det skjedde. Var fordi han splitta toget med 900 enheter utenom nuket sitt.. så de ble sett på som grønne angrep via vaktårnet som var i byen.

Så du klager over den taktiske delen med vakttårn og nå? Blir det mye sutring her.
 

johnern

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
54
Jeg har da ikke klaget over en dritt enda? Du ser ikke meg skrive en 100 siders bok over hvor skuffa jeg er. Jeg skrev bare det som skjedde jeg.


Mista et par byer jaja uffa meg.. tror jeg skal gråte litt jeg :)
 

Sau1

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
143
Bra! få det ut av systemet ;)

Blir det en vanskelig omstilling for Berm å vende tilbake til å erobre spillerbyer?
 

Sau1

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
143
Vel moralen til Berm kommer jo stort sett av pp-boosting, så det er bare bra at det ikke blir fullstendig pay2win!
 

johnern

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
54
Berm har jo fortsatt adlet flere spillere en noen andre stamme da. og flere blir det sikkert :=)
 
Topp