Jeg får starte. Hvem var første til LK?
MariusN Velkjent medlem Reaksjonspoeng 221 26. Apr 2018 #4 mord142 Nybegynnerbeskyttelse er over, har det skjedd noe spennende?
Kalou Velkjent medlem Reaksjonspoeng 160 26. Apr 2018 #5 Eg ska kjøba øks snart, det suns eg e spennane! E det best å adla spelarby ellar bonusby? Gjerna begronnelse
Eg ska kjøba øks snart, det suns eg e spennane! E det best å adla spelarby ellar bonusby? Gjerna begronnelse
bobil Moderator Seniormoderator Reaksjonspoeng 328 26. Apr 2018 #6 Det e best å adla bonusby, fordi di e grævla goe med sånne bonuser å greie. Fatta du?` -A
Kalou Velkjent medlem Reaksjonspoeng 160 26. Apr 2018 #7 Bare toll me bobil som vanlig. Spelarbya e alltid best. Dei e størst. Kå suns folk om innstillingan?
mord142 Litt aktiv? Reaksjonspoeng 15 26. Apr 2018 #8 Haha ja, jeg var både nr.1 - 2 og 3 for å få lk, det kan jeg bekrefte. Innstillingene er vel helt greit, men vrakplyndring? Trenger jo ikke det på speed... Liker ikke så mye 3nivå troppe system men får vel leve med det.. Hvem blir adlet først?
Haha ja, jeg var både nr.1 - 2 og 3 for å få lk, det kan jeg bekrefte. Innstillingene er vel helt greit, men vrakplyndring? Trenger jo ikke det på speed... Liker ikke så mye 3nivå troppe system men får vel leve med det.. Hvem blir adlet først?
heggdal00 Nytt medlem Reaksjonspoeng 0 29. Apr 2018 #9 Noen som vet noe om den diplomatiske situasjonen så langt. Hvem som samarbeider?