Spørsmålsrunder

konrax

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
240
Jeg vet, men de ønsker at det holdes hemmelig :/ Srry

Klarer konrax rank 1 i løpet av v35? (Seriøst perspektiv)
 

Stryper

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
18
Skal vi tippe hvem som er på sylvan gambler jeg egentlig litt på *stark* (øystein)
 

Kleppe

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
101
Siden denne har daua sparker jeg litt liv i den...

«Klarer konrax rank 1 ila v35?»
Tvilsomt :(

Hvilken av små-stammene blir viktigst fremover? (Under 100k)
 

Groverud

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
38
NATO VS NO PLZ, vil si meg ganske sikker på det egentlig ;)

Hvem i topp 10 blir rimmet først av dem som er der nå?
 

MadCrox

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
56
Ikke mange å være veldig imponert av hittil, men NATO må vel være den stammen som faktisk får litt fart på verden. Resten er veldig statisk med bare deff og safe play.

Benis eller Sylvan? Begrunn

[Redigert] Flere i allianse med NATO er jo også med på å få fart.
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Først og fremst vil jeg si det er håpløst argumentert over at NATO har imponert på noe som helst vis med sin overlegne styrke, de dominerende spillerne gjennom PP-bruk og sine helt latterlige taktiske angrep frem til nå. NATO er den stammen som har visst klart størst svakhetstegn, dette bør du kunne innrømme selv med ditt medlemskap i klubben. At stammer går defensivt når de fire største stammene danner seg en felles allianse må sees på som et åpenbart og taktisk klokt valg (frem til nå hvertfall). Å si at de stammene som allierer seg med alle de store får fart på verdenen tar jeg bare å ignorerer da det er et håpløst statement. Virus er vel stammen som har satt fart på verdenen med krig mot de fire store.

Til ditt spørsmål Jolteon: Sylvan. Jeg vet ikke om jeg trenger å begrunne det med Sylvan sine prestasjoner eller med Benis sine prestasjoner. Marius er en herlig kar, men noe godt TW-materiale er han ikke. På forrige verdner kjørte han tropper i under halvparten av byene sine og gikk ned etter 2 døgn med motstand. Sylvan har gjennom mitt bekjentskap visst seg som en taktisk klok fyr, tar veloverveide avgjørelser, en lagspiller og gode strategiske evner.

Hvilken spiller har du til nå fått mest respekt for på v35?
 

Benis

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
40
No ska d seies at min tid på v34 var veeldi spesiell... men vi får sjå kor bra æ klare å prester her da, kansje du skifte meining å:rolleyes:

Hvilken spiller har du til nå fått mest respekt for på v35?

The mercenary


Vest d bi No plz vs nato te slutt, kæm trur du vinn?
 

bobil

Moderator
Seniormoderator
Reaksjonspoeng
328
Fordi han er så sabla god...

Hvorfor er jeg så mislikt?

-A
 

battodaiyo

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
54
Jeg liker deg jeg bobil, du lager liv, samt er aktiv her inne, ikke mange som kan skryte av seg selv å si slikt!
du skriver littttt rart på meldinger da, det skal du ha :joy: tuller bare

Hvorfor kalle opp byer provoserende ting etter de er adlet? where is your manners!!!!
 

battodaiyo

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
54
Når du minst venter det


Er zippymaster themis? det hadde iaf forklart hvorfor han er misslikt <3
 

freakey

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
11
Majorpain blir neste som går til virus.

hvem har mest pp av major og sylvan?
 
Sist redigert:
Topp