Først og fremst vil jeg si det er håpløst argumentert over at NATO har imponert på noe som helst vis med sin overlegne styrke, de dominerende spillerne gjennom PP-bruk og sine helt latterlige taktiske angrep frem til nå. NATO er den stammen som har visst klart størst svakhetstegn, dette bør du kunne innrømme selv med ditt medlemskap i klubben. At stammer går defensivt når de fire største stammene danner seg en felles allianse må sees på som et åpenbart og taktisk klokt valg (frem til nå hvertfall). Å si at de stammene som allierer seg med alle de store får fart på verdenen tar jeg bare å ignorerer da det er et håpløst statement. Virus er vel stammen som har satt fart på verdenen med krig mot de fire store.
Til ditt spørsmål Jolteon: Sylvan. Jeg vet ikke om jeg trenger å begrunne det med Sylvan sine prestasjoner eller med Benis sine prestasjoner. Marius er en herlig kar, men noe godt TW-materiale er han ikke. På forrige verdner kjørte han tropper i under halvparten av byene sine og gikk ned etter 2 døgn med motstand. Sylvan har gjennom mitt bekjentskap visst seg som en taktisk klok fyr, tar veloverveide avgjørelser, en lagspiller og gode strategiske evner.
Hvilken spiller har du til nå fått mest respekt for på v35?