Spørsmålsrunder

TrippleS

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
57
For det finnes noen spillere uten ryggrad.

Hvorfor får vi søknader fra Virus/Lære-siden?
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Da vi ikke har fått noen negative samtaler er det vanskelig å uttale seg om

Vil en "stor" spiller gå grå snart?
 

a new world

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
45
Definerer ikke en juksemaker som en stor spiller, så nei.

Vil en stor konto snart gå grå?
 

battodaiyo

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
54
A New world kan ikke defineres som stort konto

Hvilken spiller har det sickeste clusteret?
 

konrax

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
240
Meg

Flere som joiner å slette kontoen sin på forumet? Blir bra kvalm av mesteparten som skrives på v35
 

Kleppe

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
101
Direkte barnslig måten dere reagerer på. Dere brøt reglene å fikk straff, aksepter det! Alt annet blir for dumt.
 

Chaosisalex

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
688
Aldri ?

Hvilken side av krigen spiller mest skittent? - Team Nato eller Team Lære/Virus og hvorfor
 

TrippleS

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
57
Jeg vil påstå at begge sidene spiller så og si like skittent. Vi har Pål og Bobil som har gått rundtom til våres medlemmer og allierte og snakke mye, ja bullshit + rekrutert. VET og at de har brukt de som har blitt rekrutert inn til å få info (spionasje og kansje).
Også har vi oss i NATO som og har fått info innenfor Virus/Lære sin side på samme måte minus rekrutering.

Når kommer forumet til å gå tilbake til normalt hvor det faktisk er interessante lister som blir postet hvor det er saklig skrevet? (tenker hovedsakelig på hvordan noen visse spillere ikke lager lister like objektive og har en tidens til å skryte VELDIG mye på de på sin egen side, og bare snakker dårlig om den andre siden uansett om den andre siden gjør det bra) Er nemmlig SAKELIGE lister som Topp 10 spillere, topp 10 stammer, prisutdelig og rate-spilleren over jeg tenker på.
 

bobil

Moderator
Seniormoderator
Reaksjonspoeng
328
Også har vi oss i NATO som og har fått info innenfor Virus/Lære sin side på samme måte minus rekrutering.
Dere har ikke brukt samme måte, dere brøt lovverket, noe vi aldri har gjort.

Anyway, til svaret ditt.
Med meg her på v35, vil forumet alltid være slik det er nå, men ha perioder hvor det er rolig.

Hvorfor det?

-A
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Fordi vi orker ikke å være aktive når man klarer å komme med et så dobbeltmoralsk utsagn som Sindre kommer med over her.

Hvorfor kan ikke folk forholde seg til reglene?
 

bobil

Moderator
Seniormoderator
Reaksjonspoeng
328
Fordi du får en overlegen fordel med å ikke holde dem.

Andre enn meg som bruker vekstrangeringen på tw stats aktivt?

-A
 

konrax

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
240
Direkte barnslig måten dere reagerer på. Dere brøt reglene å fikk straff, aksepter det! Alt annet blir for dumt.
Ikke noe vi her ;) Skal ikke henge ut TM noe mer enn dere alt har gjort, men det at det ble spilt multi der har ingenting med stammen å gjøre. jeg visste vi fikk info innenfra, men selv trodde jeg det kun var en "vanlig" leak/spion, så ro ned med å kaste hele stammen i samme båt ;)

Så bobil, nop, gidder ikke følge med der, men er et godt hjelpemiddel ;)

Beveger vi oss inn i den "roligere" perioden på forumet som bobil nevnte tidligere?
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Å henge ut med og uten grunn er to vidt forskjellige faktorer. T.M. m. flere (antageligvis) har gjort det groveste regelbrudd som kan gjøres, noe som det må være helt greit å legge ut sin formening om.

Det som vi fleste fra den andre siden reagerer på er mangelen på avstand fra de fleste av dere har visst, den tiende stillheten symboliserer etter vår oppfatning en aksept, forståelse eller kunnskap om måten dette er blitt gjort på. Og de som har klart å utdype seg her på forum siden, har heller visst sin støtte til hendelsen enn fravær av den. Ikke en fra ledelsen i NATO/NO PLZ har beklaget. TM er (var?) vel også i ledelsen som setter stammen i et enda dårligere lys. Det forårsaker kritikk, mot TM som individ og dere som stamme.

Til ditt spørsmål; Ja, om en ukes tid vil jeg tro det er enda mer dødt enn tidligere. Folk mister sin motivasjon til å drive propaganda med så mange useriøse medmenneskers dialog her.

Har vi sett vår siste "spion" sak her på v35 nå?
 
Topp