Spørsmålsrunder

bobil

Moderator
Seniormoderator
Reaksjonspoeng
328
Gir meg en topp konto og noe drama.

Spiller jeg v38?

-A
 

bobil

Moderator
Seniormoderator
Reaksjonspoeng
328
Den stammen jeg slutter meg til.

Hvem er topp 5 kandidater om 3mnd?

-A
 

BackToBack

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
36
Av de utenfor topp 5, men inne på topp 25: Reisverket, Keolis, Lucky Luck, Radisson, Black Magic.

Hvilken dato får en spiller 100 byer, som førstemann?
 

KelTHuzad

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
141
90 byer på 6 dager? Good luck with that.

Fra 1 til 10, hvordan er ferdighetene til Aziz?
 

thomz97

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
175
Kjenner ikke til fyrn men tipper 4.
Hva er Ms grensen på tog satt til på denne servern?
 

IzYaBoi

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
168
Jeg tror han prøvde å være grei med deg... ta 4 du, tviler du får noe høyere.

Hvem tar første midt by?
 

Chaosisalex

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
688
Ingen anelse faktisk!

Kan noen oppdatere meg? Med andre ord, hvem er favoritt til å stikke av med seieren?
 

bobil

Moderator
Seniormoderator
Reaksjonspoeng
328
Ræv Aziz, ræv... Lærte deg opp dårlig, men du skal ha det, du er like irriterende som meg på forumet nesten (Y) Der vil jeg si jeg gjorde en god jobb! GZ

IG kvaliteten din er nok til at jeg vinner over deg i 1v1 og det har jeg gjort totalt 3 ganger på 3 verdener :p Og jeg suger :*
Du har heller ALDRI vært inne på min konto, så det at du sier at du spilte på v27 på Mr.Bobil og i Herberget, er løgn :)

Og siden Aziz ikke svare deg Chaosisalex, så svarer jeg:
Dette er rett og slett fritt fram, slik jeg forstår er det vanskelig og holde på byene i midten, og de som da skal vinne må ha ett cluster rundt byene...

Når vil verden være over?

-A
 

IzYaBoi

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
168
Vel tar jo 292 dager å vinne om man holder alle midt byene, så tenker innen julen 2019... eller sommeren 2020.

Hvor spiller bobil? Fake-nick spion plantet av reisverket igjen, eller er vi ferdig med det?
 

MadCrox

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
56
Ræv Aziz, ræv... Lærte deg opp dårlig, men du skal ha det, du er like irriterende som meg på forumet nesten (Y) Der vil jeg si jeg gjorde en god jobb! GZ

IG kvaliteten din er nok til at jeg vinner over deg i 1v1 og det har jeg gjort totalt 3 ganger på 3 verdener :p Og jeg suger :*
Du har heller ALDRI vært inne på min konto, så det at du sier at du spilte på v27 på Mr.Bobil og i Herberget, er løgn :)

Og siden Aziz ikke svare deg Chaosisalex, så svarer jeg:
Dette er rett og slett fritt fram, slik jeg forstår er det vanskelig og holde på byene i midten, og de som da skal vinne må ha ett cluster rundt byene...

Når vil verden være over?

-A

Har ingenting å si hvor byene er på denne verdenen når det handler om å angripe og forsvare midt byene. Om du er ytterst på kartet eller 1 felt unna så tar samme troppetype like lang tid;)

Over til spørsmålet. Tror nok bobil har et stort høstsalg på gang av bobiler, så liten tid til spionasje nå. Eller?

Hvem blir den første til å stjele rank 1 av Coller?
 

johnern

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
54
Ingen ;)

Kommer både NTC og Push til å holde tempoet oppe som stammer? eller kommer Astro - Pull - Obg til å ta igjen nåværende rank 1 & 2?
 

Reisverket

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
203
Vel tar jo 292 dager å vinne om man holder alle midt byene, så tenker innen julen 2019... eller sommeren 2020.

Hvor spiller bobil? Fake-nick spion plantet av reisverket igjen, eller er vi ferdig med det?

Jeg har ingen spioner i v38, og jeg har ingen planer om å få meg det heller. Hvor bobil gjemmer seg nå har jeg ingen anelse om, men kjenner jeg ham rett tar han vel kontakt før eller senere.
 
Topp