Spørsmålsrunder

Skaret

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
16
Fjerde beste spilleren i den nest beste stammen.

Nå som NTC har over 8 ganger så mye Innflytelsespoeng som PUSH, burde de gi opp nå, eller finnes det fortsatt håp?
 

bobil

Moderator
Seniormoderator
Reaksjonspoeng
328
Reborn. (Eller Astro som jeg sa tidligere, men viste seg å ikke være det tho)

Når vil Astro inse at jeg har rett og de virkelig ikke vil bli tatt seriøst av NTC?

-A
 

Huncho

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
24
Sånn som jeg har skjønt det er det mange som ikke tar deg seriøst heller. Kan jeg bare spørre om hvilke kilder du faktisk har? Rimelig sikker på at dere ikke vet mer enn det vi vil dere skal vite.

Og nei, Reborn har ingenting med Astro å gjøre.

Når skal bobil gjøre noe annet enn å spre bs?
 

bobil

Moderator
Seniormoderator
Reaksjonspoeng
328
Når jeg får beskjed om å ikke gjøre det o_O

(PS: Sa aldri Reborn. hadde noe med dere å gjøre, sa bare at jeg tok feil sist, og mener dere ikke er floppen, men Reborn er floppen)

Når skal forumet bli aktivt igjen?

-A
 

BackToBack

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
36
Forumet kommer aldri til å bli like aktivt som det en gang var, men jeg syntes det er bedre enn på lenge.

Er det noen som fortsatt kjøper pp på .no?
 

Skaret

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
16
Ofrer 50% av lønningen på PP, jeg har trua på en vakker dag; så vil PP bli den nye valutaen i hele verden.

Er Vaktårn verdt de usle ressursene det koster å få det bygd?
 

Donau

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
22
Ofrer 50% av lønningen på PP, jeg har trua på en vakker dag; så vil PP bli den nye valutaen i hele verden.

Er Vaktårn verdt de usle ressursene det koster å få det bygd?
Det er det så absolutt, men står langt ned på priotiteringslisten første ukene av en my verden.

—-

Hvordan ser topp 10 ut om 1 mnd? Tørr du også gjette ca. Poengsum på spillerene?
 

Skaret

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
16
Tar spørsmålet jeg da.

Nå som Astro er den tredje stammen til å innta midtbyene; blir det beef mellom Astro og NTC eller vil sistnevnte stamme ta han inn?
 

bobil

Moderator
Seniormoderator
Reaksjonspoeng
328
Svaret mitt her er: Hvorfor kan ikke bare Astro beholde byen og fortsette som vanlig? Det er jo bare en god sikkerhet for Astro at NTC ikke backstabber dem o_O

De burde virkelig få lov å beholde byen...

Vil jeg klare å klatre til topp 10 innen verden er over?

-A
 

Huncho

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
24
Oppklaring; ingen beef. Sånn som jeg har skjønt det kommer alle spørsmålene om hvorvidt vi får lov til å beholde byen fra PUSH/PULL. Alliansen står akkurat like sterkt som den sto for 24 timer siden.

Understanding equality.

Skal PUSH og PULL på Gossip Girl meet & greet?
 

Chaosisalex

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
688
Ingen anelse ikke fort ihvertfall i dette tempoet.

Er v38 forumet helt dødt eller er det enda håp?
 

Skaret

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
16
Er som et dødt dyr. Ligger for det meste i ro, men innimellom kommer det noen forbi for å sjekke om det lever.

Hvilken måned ser vi at Push dekker hele Nord-øst området?
 

MadCrox

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
56
Så lenge BM lever skjer det aldri.

Hvem skriver ny topp 10 liste på V38?
 
Topp