Spam tråd

Chaosisalex

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
688
Her kan dere skrive alt random spam som dere har på hjertet

Dette er for de som liker å spamme o_O

Prakt eksemplarer: Sindick og svein :D
 
Sist redigert:

varanior08

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
144
Jeg føler meg krenket og tråkket på! Jeg har da aldri spammet noen verdens ting i hele mitt liv! Føler dette angriper meg som person og forventer at moderator deler ut heftige straffer her!
 

DeletedUser

Guest
wait.. what? hvorfor er jeg ikke nevnt?:mad: Er dette en slags konspirasjon for å få meg ned fra tronen min?!:mad:
 

DeletedUser

Guest
Sindick er, og vil forbli en en'er

du vil alltid være en to'er Svein!
 

DeletedUser

Guest
Jeg vil nå si at svein er kongen av spam med sine lange foruminnlegg som bare irriterer alt og alle. I tillegg tar de livet av alle diskusjonene på forumet fordi ingen gidder å lese innleggene til svein.. :eek:
 

varanior08

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
144
Forskjellen på meg å deg sindick :) Er at jeg faktiskt kommer med ON topic spam :) Hvor seriøse innleggene mine er kan alltids diskuteres men innleggene mine omhandler alltid det som blir diskutert. Du kommer derimot med en smule nonnsens svada fra tid til annen som har en tendens til å bli oversett. Mine innlegg derimot iriterer vettet utav flere personligheter noe som kjennetegner at jeg bedriver god spamming:)

Men jeg har også statistikker som forsterker ebbern sitt syn på hvem v5's største spammer er. La oss ta en titt på ryktebørsen. Den tråden med størst aktivitet og mest innlegg..

varanior08 162
brann2006 136
sindick 84

Her ser man at jeg er langt forran både deg og brann. Samtidig som jeg har hvertfall 2 måneder mindre fartstid en dere på v5 forum. Den eneste tråden du faktiskt har hevdet deg i, er "Skriv noe om spilleren over" og det er av den enkle grunn at dette var en tåpelig tråd jeg ikke ønsket å delta i ettersom ingen var i stand til å skrive noe tw relatert. Hadde den vært tw relatert hadde jeg selvsakt spammet deg ut av huset :) '

JEg begynner også å lure på om jeg faktiskt sitter alene på tronen og at jeg kun valgte å gi deg muligheten til å dele den med meg for å være snill
 

DeletedUser

Guest
Lol, jeg gidder virkelig ikke å sloss om den tronen der lengre.. den er ikke verdt alle bann poengene.
 

varanior08

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
144
ahahhaah! Definitivt ikke ! :) Seyda og tore kommer bare å blander seg :( Blir jo fult adlings kalas og alle adler alt og alle mens ingen tenker langt nok til å stacke og heller adler seg selv 3 ganger fremfor å snipe :D
 

DeletedUser

Guest
varanior08 162
brann2006 136
sindick 84


denne kan nok desverre ikke være rett!:eek:
 
Topp