Spam tråd

DeletedUser

Guest
vel ryktebørsen er nok ikke en post og spamme på. Skal ikke se hvem som har postet mest tråder totalt på v5 forumet?
 

varanior08

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
144
Prøvde å finne det, men fant ingen enkel statisitkk over det :( fant bare per tråd, men jeg har ingen planer om å sitte å telle hvem av oss som har mest tråder nei :) Men dersom du ønsker, feel free to do it :) Tell samtidig antall ord :) Jeg vet at hvertfall der knuser jeg deg så ærlig brutalt at det er synd :D
 

DeletedUser

Guest
nei, eg gidder ikke det! :) er en spammer, men har ett liv fordet.
 

varanior08

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
144
Da ble jeg vell også kåret til den største spammeren i spørsmålstråden også :) Det er utrolig trist å skuffe deg sindick, du er en utrolig god spammer. Men på v5 forumet blir du desverre utspammet:)
 

DeletedUser

Guest
skal eg gi deg en diplom? eg gidder ikke og spamma her bare for fun...

Da kunne eg ha spammet her enkelt selv.
 

varanior08

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
144
Ganske godt fornøyd med å være v5's beste spammer ja :) Søren at jeg ikke fikk den tittelen FØR jobbintervjuene i sist uke :eek:


"Hvorfor bør dere velge meg? Jo jeg kan jo nevne at jeg er v5's største spammer på TW"

Hadde definitivt fått jobben ! :D
 

DeletedUser

Guest
lol? du er ikke, og kjem aldrig til å bli v5's største spammer ;)
 

varanior08

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
144
Morten og Ebbern sier noe annet :)

Cleo går så langt at hun sier jeg er i en egen klasse :eek:


Trenger vell bare nevne diskusjonen jeg hadde med viljardicus :D tviler du har noe som matcher den ? :)
 

DeletedUser

Guest
ofc sier Ebbern og K0 at du er det. DU er i stammen deres, men fakta er at jeg er, og kommer alltid til å være v5's største spammer.

Den prisen, er blitt sotte på meg for lenge siden, og skal fortsette og være der.
 

DeletedUser

Guest
eg er ikkje i stammen hans. og en troner ikkje alltid på toppen sindick. en gang kommer det alltid en ny og overtar. men kan dere ikkje bare sjekke kem som har flest posts per dag da?
 

varanior08

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
144
Det blir unfair for meg :D Da jeg laget denne accen i 2008 og postet bare 2 poster før jeg slutta. Og lot den stå ubrukt i 2 år før jeg kom tilbake i 2010 :)

Pluss Sindick er aktiv på alle forum med samme acc, det er ikke jeg.

Men jeg topper samtlige tråder på forum hvor jeg deltar aktivt, og mener det er tallets tale :) Sindick har jo under 100 poster på ryktebørsen :eek: Det sier jo sitt :eek:
 

Chaosisalex

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
688
Ryktene sier byene dine har lite poeng.. men er stappet med tropper :) Nei sendte 1 spydmann for å ta en runde i stallen din :D ...
 

DeletedUser

Guest
har lite tropper eg. 176-276 herjer jo med de. den spydmannen din døde på halvveien. noen av handelsmenene mine kom over liket hans 10 timer fra byen min. gir du de ikkje mat før du sender de ut?
 
Topp